پس از انکار شدید ایلان ماسک، بازدید از حساب پدر ارول ماسک از معدن زمرد

پس از انکار شدید ایلان ماسک، بازدید از حساب پدر ارول ماسک از معدن زمرد

ارول ماسک به عنوان مهندس الکترومغناطیسی بازنشسته شد.

ارول ماسک، پدر ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، ادعا کرده است که این میلیاردر فناوری با او از معدن زمرد در زامبیا بازدید کرده است، جایی که به مدت چهار روز چیزی نخورده است. او این ادعا را در مصاحبه با خورشید علی‌رغم اینکه ایلان ماسک ادعای مالکیت یک معدن پدرش در این کشور آفریقایی را به چالش می‌کشد. رئیس تسلا حتی یک میلیون Dogecoin را به هر کسی که بتواند وجود آن را ثابت کند پیشنهاد داد. اما ارول ماسک گفت که ایلان با او به سفری در منطقه دریاچه تانگانیکا رفت.

ارول ماسک گفت: “من یک بار از معدن بازدید کردم، ایلان با من آمد. خیلی بد بود.

او در ادامه به این نشریه گفت: «ایلون برای چهار روز متوالی هرگز چیزی نخورد.

ارول ماسک در مورد جزئیات این سفر صحبت کرد خورشید از آنجایی که ایلان فراموش کرده بود پاسپورت خود را حمل کند، به پسرش اطلاع داد که برای فرود شبانه در فرودگاه رند در ژوهانسبورگ آماده شود.

ارول ماسک گفت از آنجایی که ایلان پاسپورت خود را نداشت، توسط مقامات مهاجرت بازجویی شدند.

او افزود: «ما پای ساده خوردیم و خوشبختانه با یک جریمه فرار کردیم.

ایلان ماسک در یک توییت طولانی روز یکشنبه وجود معدن زمرد را رد کرده بود. دومین فرد ثروتمند جهان با به اشتراک گذاشتن جزئیاتی در مورد دوران کودکی خود گفت که هرگز ارثی دریافت نکرده است.

آقای ماسک در پاسخ به توئیت یکی از کاربران گفت که او در “وضعیت پایین تر، در حال گذار به وضعیت درآمد بالا و متوسط” بزرگ شده است اما هرگز کودکی شادی را تجربه نکرده است.

در مورد معدن موسوم به زمرد، هیچ مدرک عینی دال بر وجود این معدن وجود ندارد. او به من گفت که در معدنی در زامبیا سهم دارد و من مدتی به او اعتقاد داشتم، اما هیچکس ندیده است. وی در ادامه این پیام توئیتری اعلام کرد که این معدن و هیچ گونه سابقه ای از وجود آن وجود ندارد.

مادرش مایه ماسک توییت میلیاردر را تایید کرد و افزود که آنها در یک “آپارتمان یک خوابه” در تورنتو زندگی می کردند.