پسر 12 ساله، فارغ التحصیل کالج در ایالات متحده با 5 مدرک

پسر 12 ساله، فارغ التحصیل کالج در ایالات متحده با 5 مدرک

هانگ با کلاه و لباس مجلسی در کنار دیگر فارغ التحصیلان فولرتون روی صحنه رفت

پسر 12 ساله ای به نام کلوویس هانگ رکورد جدیدی را در کالج فولرتون به عنوان جوان ترین فارغ التحصیل آن به ثبت رساند. این پسر گفت که هدفش از یک نوجوان 13 ساله در سال 2020 الهام گرفته شده است که قبلاً جوانترین فارغ التحصیل بود. اخبار سی بی اس.

هونگ گفت: “من همچنین می خواستم جوان ترین فارغ التحصیل باشم. انتظار نداشتم او را شکست دهم.” او روز دوشنبه با پنج مدرک کاردانی و ششمین مدرک برای سال آینده این عنوان را گرفت.

هانگ گفت که تصمیم او برای ثبت نام با انگیزه رقابت دوستانه بود.

اخیرا، هانگ با کلاه و لباس مجلسی در کنار دیگر فارغ التحصیلان فولرتون روی صحنه رفت. به او پنج مدرک کاردانی هنر اعطا شد: تاریخ; علوم اجتماعی؛ رفتار اجتماعی و خودسازی؛ هنر و بیان انسانی؛ و علوم و ریاضیات.

او قصد دارد سال آینده یکی دیگر را انتخاب کند.

مادرش، سونگ چوی، می‌گوید که کلوویس همیشه بسیار خودانگیخته و هدف‌گرا بوده است، و این دلایلی است که او را از مدرسه دولتی سنتی در سال 2019 بیرون کشید تا بتواند در خانه به او آموزش دهد.

خانم چوی در مصاحبه ای گفت: “کلوویس فوق العاده کنجکاو، بالغ، کوشا، منضبط و با انگیزه بالا است. او همچنین بسیار کنجکاو است و مدارس دولتی سنتی نمی توانند کنجکاوی او را برآورده کنند، بنابراین بهترین گزینه دانشگاه بود.” بیانیه مطبوعاتی.

تحت برنامه “پذیرش ویژه” در کالج فولرتون، هانگ توانست در کلاس های کالج ثبت نام کند و به طور همزمان برنامه درسی آموزش خانگی را تکمیل کند. مادرش می‌گوید که به دلیل تجربه‌اش در تدریس و تدریس خصوصی، توانست برنامه درسی را انتخاب کند که به بهترین وجه با نیازهای او مطابقت داشته باشد، که به معنای شامل دوره‌های دانشگاهی بود.

کنت کالینز، پروفسور زیست شناسی، در مورد تطابق با دانشجویان جدید گفت: “در ابتدا، من کمی نگران بودم که با توجه به سن و تفاوت های رشدی او چگونه با سایر دانش آموزان ارتباط برقرار کند، با این حال، این نگرانی ها بی اساس بود. کلوویس بسیار عالی بوده است. مخلوطی از “بچه” و دانشجو. او به اندازه کافی بالغ است که سایر دانشجویان او را جدی بگیرند، اما آنقدر بچه است که مانند یک برادر کوچکتر از او مراقبت کنند و تشویقش کنند.”

هانگ اعتراف می کند که چند بار اول که در ابتدای هر ترم وارد یک کلاس درس جدید می شد، کمی عصبی بود. “اولین سوالی که معمولا اساتید و همکلاسی ها می پرسند این است که من چند سال دارم. آنها از کاری که من اینجا انجام می دهم شگفت زده می شوند و همیشه در مورد نکات آزمون ها و امتحانات من کنجکاو هستند. اما پس از مدتی من نگرش جدی نسبت به من نشان داده ام. مطالعه من؛ همه آنها به توانایی و عزم من برای گرفتن نمرات خوب اعتقاد دارند.”

در نهایت، او می‌گوید که امیدوار است بتواند شغلی را انتخاب کند که بتواند به جامعه خدمت کند.