پرواز به دلیل ریختن برنج در راهرو به تاخیر افتاد

'دروازه برنج': پرواز به دلیل ریختن برنج در راهرو به تاخیر افتاد

یک نفر بلافاصله بعد از اینکه مردم شروع به سوار شدن به هواپیما کردند، آشفتگی ایجاد کرده بود.

یک پرواز جنوب غربی از آتلانتا به هیوستون در ایالات متحده در 15 آوریل به دلیل مخالفت مهماندار با برخاستن هواپیما تا زمانی که مسافری برنج ریخته شده در راهرو را تمیز کرد، به تعویق افتاد. یکی از مسافران این پرواز، جنیفر شاپر، از هشتگ #RiceGate برای بحث در مورد کل رویداد در یک سری توییت استفاده کرد. او اظهار داشت که بر اساس گزارشی که در مجله People منتشر شده است، بلافاصله پس از اینکه مردم شروع به سوار شدن به هواپیما کردند، شخصی به هم ریخته است.

“چون به نظر می رسد سفرهای من با کمدی ناخواسته همراه است: همین الان سوار هواپیما شدم و کسی غذا ریخت. مهماندار فریاد زد “چه کسی برنج ریخت؟” و در راهروها بالا و پایین می رود. آنها از خروج از دروازه امتناع می کنند تا زمانی که کسی برنج را تمیز کند. “او در توییتی نوشت. او عکسی از ریخته شدن برنج زرد روی کف کابین، که حدود دو صندلی جلوی او بود، منتشر کرد.

او گفت که افرادی که در ردیف او بودند شروع به “قهقهه زدن” کردند و این باعث شد مهماندار به آنها “مشکوک” نگاه کند. او همچنین ویدیویی از مهماندار هواپیما منتشر کرد و افزود که تا زمانی که برنج تمیز نشود هواپیما بلند نخواهد شد. مهماندار هواپیما در این ویدئو می‌گوید: «ما این برنج را جارو می‌کنیم تا مجبور نباشید از آن عبور کنید و چشم درد نکند. ما عذرخواهی می کنیم، اما باز هم، فکر نمی کنم شما بخواهید از آن عبور کنید. بنابراین، اجازه دهید قبل از خروج از دروازه مراقبت کنیم. متشکرم، مهماندار هواپیما در این ویدئو شنیده می شود.

علاوه بر این، او تصویری از برنج ریخته شده روی زمین که توسط مهمانداران هواپیما با دستمال کاغذی پوشانده شده بود، منتشر کرد.

او در توییت دیگری به همراه تصویر یک جارو گفت: “به روز رسانی: رایس در حال تمیز شدن است، اما او دیوانه است. او به همه ما گفت که ما درست تربیت نشده ایم و از همه ما ناامید شده است. #RiceGate.” یک گردگیر برای تمیز کردن راهرو استفاده می شود.

خانم شاپر اظهار داشت که زمانی که مسافری صندلی خود را برای استفاده از دستشویی در حالی که برنج در حال تمیز کردن بود، ترک کرد و از بلند شدن پرواز جلوگیری کرد، پرواز بیشتر به تأخیر افتاد. او افزود: “به روز رسانی: رایس تمیز شده است اما یک زن عصبانی دیگر با صدای بلند در حین #RiceGate به دستشویی رفت و ما هنوز نمی توانیم از زمین بلند شویم زیرا او در صندلی او نیست. هم ردیفان من به این پرواز لقب Voyage of the Damned داده اند.” .

وی خاطرنشان کرد که پس از برخاستن پرواز، خدمه به ما خدمات نوشیدنی ندادند، زیرا در طول پرواز “چند دست اندازها” وجود داشت. او به شوخی گفت که به نظر می رسد “مجازات”.

خطوط هوایی ساوث وست به توییت او پاسخ داد و بابت ناراحتی عذرخواهی کرد. “ما متاسفیم که خدمه ما به دلیل شرایط ناهموار سفر نتوانستند نوشیدنی های داخل هواپیما ارائه دهند. ایمنی همیشه اولویت شماره یک ما است، اما امیدواریم دفعه بعد بتوانیم آن را جبران کنیم! از اینکه ما را تحمل کردید متشکریم. جنیفر – برنا.