کمتر از 50 درصد دموکرات ها می خواهند بایدن در سال 2024 نامزد شود – نظرسنجی – اخبار RT World

با این حال، اکثر حامیان حزب در هر صورت از این پیرمرد 80 ساله در صورت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهند کرد.

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که کمتر از 50 درصد دموکرات ها معتقدند که جو بایدن باید برای دور دوم کاندیداتوری شود. با این حال، اکثر پاسخ دهندگان دموکرات گفتند که در صورت نامزد شدن وی برای رقابت های ریاست جمهوری در سال 2024، همچنان از وی حمایت خواهند کرد.

روز جمعه، آسوشیتدپرس نتایج یک نظرسنجی را که بین 1230 بزرگسال بین 13 تا 17 آوریل انجام داد، منتشر کرد.

تنها 47 درصد از رای دهندگان دموکرات گفتند که می خواهند بایدن دوباره برای ریاست جمهوری نامزد شود که این رقم در میان جمعیت جوان تر به طور قابل توجهی کمتر است. به گزارش آسوشیتدپرس، تنها 25 درصد از پاسخ دهندگان دموکرات زیر 45 سال قطعاً از او حمایت خواهند کرد.

با این حال، حدود 81 درصد از دموکرات‌ها گفتند که اگر بایدن نامزدی شود، حداقل احتمالاً به او رای می‌دهند. بر اساس این نظرسنجی، در حالی که 78 درصد از دموکرات ها عملکرد رئیس جمهور را تایید می کنند، این رقم در میان جمعیت عمومی تنها 42 درصد است.


رئیس سابق سیا از تلاش برای کمک به بایدن برای پیروزی در انتخابات 2020 فاش کرد

این نظرسنجی نشان داد که در مجموع 56 درصد از آمریکایی‌ها گفته‌اند که بعید است در انتخابات عمومی از بایدن حمایت کنند، در حالی که تنها 26 درصد خواهان حضور رئیس‌جمهور کنونی برای دور دوم هستند.

سن بالای بایدن – او در روز انتخابات 2024 82 ساله خواهد شد و در پایان دور دوم فرضی 86 ساله – از جمله نگرانی های اصلی دموکرات ها در این نظرسنجی است.

یکی از پاسخ دهندگان اعتراف کرد که در حالی که او بایدن و آنچه را که او در دوران ریاست جمهوری خود به دست آورده است، دوست دارد.او فقط خیلی پیر است

دیگری ابراز نگرانی کرد که رئیس جمهور ممکن استفاقد دانش به روز در مورد آنچه که باید انجام شود.

بایدن در حال حاضر مسن ترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است.

بایدن جمعه گذشته هنگام سفر به ایرلند با مطبوعات گفت:من به شما گفتم برنامه من این است که دوباره اجرا کنم،” و افزود که او “قبلاً آن حساب را انجام داده است.دموکرات وعده داد کهنسبتاً زود اعلام کنید

AP در گزارش روز جمعه خود به نقل از منابع ناشناس ادعا کرد که رئیس جمهور ممکن است این کار را در روز سه شنبه، 25 آوریل انجام دهد – چهار سال از روزی که او وارد رقابت های انتخاباتی 2020 شده است.

کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید، بایدن را …شایسته انجام وظیفهپس از یک سری آزمایشات پزشکی در ماه فوریه.

اگر او رسما نامزدی خود را اعلام کند، به احتمال بسیار زیاد بایدن در سال 2024 دوباره با دونالد ترامپ جمهوری خواه روبرو شود. رئیس جمهور سابق نوامبر گذشته به رقابت برای نامزدی جمهوری خواهان پیوست.