پاسخ کره شمالی به تهدید «پایان رژیم» بایدن – RT World News

پیونگ یانگ پس از آن که واشنگتن و سئول متعهد به تقویت اتحاد نظامی خود شدند، پاسخ داد

جو بایدن، رئیس جمهور کره شمالی، کره شمالی را متهم کرده است “سالخوردگی” پس از اینکه رهبر ایالات متحده تهدید کرد کره شمالی را در صورت حمله هسته ای نابود خواهد کرد و ایالات متحده را محکوم کرد. “مفرط” و “خصومت آمیز” سیاست های. این اظهارات پس از آخرین دیدار بایدن با همتای کره جنوبی خود صورت گرفت، جایی که او قول داد همکاری هسته ای بین دو متحد را تقویت کند.

کیم یو جونگ، مقام ارشد کره شمالی، خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای شدید واشنگتن و سئول را محکوم کرد و به اظهارات بایدن پس از دیدار با یون سوک یول، رئیس‌جمهور کره جنوبی در پایتخت آمریکا اشاره کرد. هفته

بایدن در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک در کنار یون گفت که حمله اتمی توسط کره شمالی انجام خواهد شد “نتیجه در پایان هر رژیمی” در آنجا در قدرت است و بر ضرورت آن تاکید می کند “تقویت بازدارندگی گسترده و پاسخ به تهدید هسته ای در حال پیشرفت کره شمالی.”


بایدن کره شمالی را به نابودی تهدید کرد

کیم پیشنهاد کرد که این بیانیه نشانه ای از آن است “پیری مرد،” هشدار می دهد که بایدن “لفاظی های تهدیدآمیز” روزی پاسخ پیونگ یانگ را در پی خواهد داشت.

ممکن است این سخنان بیهوده از جانب فردی که به هیچ وجه قادر نیست مسئولیت امنیت و آینده آمریکا را بر عهده بگیرد، پیرمردی که آینده ای ندارد، تلقی شود، زیرا خدمت کردن برای او بسیار زیاد است. دو سال باقی مانده از دوره ریاست خود را، “ او افزود.

این مقام حزب کره شمالی همچنین به ایجاد یک طرح جدید اشاره کرد “گروه مشورتی هسته ای” (NGC) توسط آمریکا و کره جنوبی که در نظر گرفته شده است “تقویت بازدارندگی گسترده” و افزایش همکاری در برنامه ریزی هسته ای.

«تشکیل «گروه مشورتی هسته‌ای»، استقرار منظم و مستمر دارایی‌های استراتژیک هسته‌ای آمریکا و تمرین‌های نظامی مکرر». توسط واشنگتن و سئول ایجاد کرده اند “محیطی که در آن ما مجبور به انجام اقدامات قاطع تر هستیم” کیم گفت.


کره جنوبی خود را به خاطر فرافکنی قدرت ایالات متحده قربانی می کند

به عنوان بخشی از افزایش هماهنگی نظامی بین واشنگتن و سئول، بایدن و یون اعلام کردند که ایالات متحده زیردریایی ها و بمب افکن های مجهز به سلاح هسته ای را در شبه جزیره کره مستقر خواهد کرد، به این امید که این اقدام مانع از آزمایش های تسلیحاتی آتی توسط کره شمالی شود.

کره شمالی در ماه‌های اخیر تعداد بی‌سابقه‌ای پرتاب موشک انجام داده و گفته است که در پاسخ به ادامه رزمایش‌های نظامی آمریکا و کره جنوبی در منطقه، به پیشرفت توانایی‌های خود ادامه خواهد داد. پیونگ یانگ بارها چنین تمرین هایی را به عنوان تمرین برای تهاجم محکوم کرده است، اگرچه مقامات آمریکایی اصرار دارند که این تمرینات صرفاً دفاعی است.