وکیل ماسک از دفاع “عمیق” استفاده می کند – RT World News

این کارآفرین میلیاردر به اغراق در ویژگی های خودروهای خودران تسلا متهم شده است.

پس از اینکه وکلای تسلا گفتند که اظهاراتی که توسط شاکیان در یک دعوی در حال انجام به او نسبت داده می شود ممکن است با نرم افزار «دیپ جعلی» ساخته شده باشد، به ایلان ماسک دستور داده است که تحت سوگند درباره اینکه آیا ادعاهای خاصی در مورد خودروهای برقی شرکتش داشته است یا خیر، شهادت دهد.

حکم اوت پنی پکر، قاضی کالیفرنیا، روز چهارشنبه صادر شد، بخشی از شکایت علیه تسلا به دلیل مرگ والتر هوانگ، که در سال 2018 در یک خودروی غرق شده در یکی از وسایل نقلیه این شرکت کشته شد.

به ماسک دستور داده شد تا یک مصاحبه سه ساعته تحت سوگند در رابطه با برخی از نظرات گذشته خود در مورد خودروهای تسلا و قابلیت های “Autopilot” آنها ارائه دهد، زیرا ادعا می شود که مدیر عامل شرکت ادعا کرده است که برخی از مدل ها می توانند رانندگی مستقل با ایمنی بیشتر از یک شخص در کنفرانسی در سال 2016. شاکیان دعوی می گویند که این ادعاها گمراه کننده بوده و ویژگی های خودران تسلا هوآنگ از کار افتاده و منجر به مرگ او شده است.


ایلان ماسک مایکروسافت را تهدید به شکایت کرد

با این حال، خودروساز معتقد است که هوانگ قبل از تصادف با تلفن همراه خود همراه بوده و هشدارهای خودرو را نادیده گرفته و هرگونه مسئولیتی را رد کرده است. وکلای شرکت همچنین نظراتی را که روی ماسک سنجاق شده است رد می کنند و می گویند که او، مانند بسیاری از چهره‌های عمومی، سوژه بسیاری از فیلم‌ها و ضبط‌های صوتی «دیپ‌فیک» است که ظاهراً به او نشان می‌دهد کارهایی را انجام می‌دهد که هرگز واقعاً نگفته یا انجام نداده است.»

اگرچه خانواده هوانگ به یک ویدیوی یوتیوب در سال 2016 استناد کردند که به نظر می‌رسد ماسک بیانیه مورد بحث را بیان می‌کند، تیم حقوقی تسلا با برکناری مدیر عامل مخالفت کرده و همچنین اعلام کرده است که او نمی‌تواند نظرات گذشته خود را به خاطر بیاورد.

قاضی پنی پکر گفت که ادعاهای تسلا درست است “عمیقا نگران کننده” پیشنهاد دفاع از شرکت می تواند تمام اظهارات عمومی ماسک را بیان کند “ایمنی” از نظارت قانونی صرفاً به این دلیل که او چنین است “مشهور.” او هشدار داد که استدلال های مشابه می تواند به افراد مشهور و شخصیت های عمومی اجازه دهد «از مالکیت آنچه که واقعاً گفته و انجام می‌دهند بپرهیزید».

با این حال، دستور قاضی آزمایشی بود، به این معنی که جلسه دیگری در روز پنج شنبه برگزار می شود تا مشخص شود که آیا ماسک با سوگند برکنار می شود یا خیر. چنین احکامی در دادگاه‌های کالیفرنیا غیرمعمول نیست، زیرا اغلب به طرفین اجازه می‌دهند تا قبل از نهایی شدن درخواست‌ها، استدلال‌های بیشتری را برای مناقشه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید:
نگرانی نماینده کنگره آمریکا از قرارداد تسلا چین

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: