کار بر روی معامله موتور جت با هند قبل از دیدار نخست وزیر مودی: رو خانا نماینده کنگره آمریکا

کار بر روی معامله موتور جت با هند قبل از دیدار نخست وزیر مودی: قانونگذار ایالات متحده

واشنگتن:

رو خانا، عضو کنگره، در حاشیه سخنرانی خود در اجلاس تجاری هند و ایالات متحده با ANI گفت که ایالات متحده می خواهد مطمئن شود که معامله موتورهای جنرال الکتریک با هند انجام می شود تا آنها از اروپا شکست نخورند.

نماینده کنگره خانا گفت که هند متوجه شده است که تجهیزات نظامی شوروی به خوبی کار نمی کند و اتحاد جماهیر شوروی به سمت چین حرکت می کند و هند واقعاً برای ایجاد یک رابطه قوی با آمریکا آماده است.

او با بیان اینکه هند خواهان موتورهای جت است، افزود: “و اولین چیز این است که مطمئن شویم که این معامله انجام می شود، امیدوارم قبل از سفر نخست وزیر (نارندرا مودی) و ما روی آن کار می کنیم.”

وی افزود: “ما همچنین در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که نخست وزیر بتواند با کنگره ایالات متحده صحبت کند. روسای مشترک از سخنران درخواست خواهند کرد تا این دعوتنامه را صادر کند.”

او گفت: “ما باید در دفاع قوی تر باشیم و این یک زمان کلیدی است.”

وی در خصوص موتورهای جت نیز افزود: قابلیت دفاعی در موتورهای جت بسیار مهم است.

علاوه بر این، در مورد روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور، وی گفت: “نیاز به تلاش مداوم وجود دارد. من فکر می کنم واقعیت این است که هند می تواند به عنوان قطب آسیا در بازار آسیا ظاهر شود. شرکت هایی در منطقه من مانند اپل هستند. خروج از چین، نقل مکان به هند، بنگلور و باز کردن فروشگاه‌های اپل در آنجا. من شرکت‌ها را تشویق کرده‌ام در ایالات متحده تولید کنند و به ایالات متحده بازگردانی کنند، اما تا حدی که نیاز به فروش در آسیا دارند تا به متحدان نگاه کنند. مانند هند به جای چین.”

“ما باید دریابیم که چگونه می‌توان منابع جایگزین انرژی ارزان‌تر را برای هند فراهم کرد تا آنها بتوانند رشد کنند. و من قدردانی کرده‌ام که هند صراحتاً تهاجم پوتین به اوکراین را محکوم کرده است، اما این نباید مانعی برای تقویت شراکتی باشد که دوام خواهد داشت. دهه‌ها،» او افزود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)