وزیر پس از سقوط هلی کوپتر در اقیانوس به مدت 12 ساعت شنا می کند – اخبار RT World

وزیر امور خارجه ماداگاسکار پس از سقوط یک هلیکوپتر در حال بررسی یک کشتی غرق شده در سواحل شمال شرقی جزیره در اقیانوس، مجبور شد حدود 12 ساعت شنا کند و به ساحل برگردد.

سرژ گل به عنوان بخشی از تلاش برای بازرسی محل یک کشتی غرق شده که روز دوشنبه با غرق شدن یک کشتی چوبی در اقیانوس هند رخ داد، همراه با سایرین سوار بر هلیکوپتر شده بود.

با این حال، هواپیما در فاصله 12 ساعت از ساحل به اقیانوس سقوط کرد و وزیر را مجبور کرد که برای بقای خود، شنای خائنانه و چالش برانگیز را به خشکی بازگرداند.

گل، 57 ساله، اندکی پس از بازگشت به سرزمین اصلی ماداگاسکار، در حالی که روی صندلی عرشه دراز کشیده بود، خسته و هنوز در یونیفرم نظامی خود فیلمبرداری شد. او با تبدیل یکی از صندلی های هلیکوپتر به دستگاه شناور توانست زنده بماند.

“زمان مردن من هنوز نرسیده است” وزیر و ژنرال نظامی گفت، و به نیروهای امدادی در ساحل گفت که او سرد و خسته است اما پس از سقوط مجروح نشده است.

او همیشه در ورزش استقامت بالایی داشته است و به عنوان وزیر این ریتم را مانند یک جوان 30 ساله حفظ کرده است. زفیسامباترا راواوی، رئیس پلیس، پس از بازگشت وزیر را تمجید کرد.

به گفته پلیس و مقامات بندری، یک افسر پلیس که در بالگرد بود نیز توانست به سلامت به زمین برسد، اما دو مسافر دیگر همچنان مفقود هستند.

گمان می‌رود این کشتی غرق شده یک کشتی باری بوده و به طور غیرقانونی مسافرانی را با حدود 130 سرنشین حمل می‌کرده است. تا کنون مرگ 64 نفر تایید شده است که 20 نفر همچنان مفقود هستند و جستجو برای بازماندگان ادامه دارد.

مقامات تحقیق اعلام کرده اند که کشتی پس از تحمل یک رنج غرق شده است “مشکل فنی” که آن را تحت الحمایه نیروهای جزر و مدی رها کرد و آن را روی یک صخره به زمین انداخت.