وزیر فرانسه برونو لومر برای رمان شهوانی درست پس از پیش بینی اقتصاد مورد انتقاد قرار گرفت

وزیر فرانسه برونو لومر برای رمان شهوانی درست پس از پیش بینی اقتصاد مورد انتقاد قرار گرفت

برونو لومر از زمان روی کار آمدن امانوئل مکرون در سال 2017، سبد مالی را در اختیار داشت.

برونو لومر، وزیر دارایی فرانسه، برای کتابی که چهارمین کتابش در پنج سال گذشته است، در اخبار منتشر شده برای یک قطعه شهوانی است که در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس گزارشی که در این باره منتشر شده است، سؤالاتی در مورد اینکه چگونه وزیر وقت برای چنین پروژه ای در یک دوره مشکلات اقتصادی پیدا می کند، مطرح شده است. France24. «فوگ آمریکایی» سیزدهمین کتاب وزیر فرانسوی است که از زمان روی کار آمدن امانوئل مکرون در سال 2017، دارایی و اقتصاد است.

لومر در گفتگو با پخش کننده فرانسوی France Info گفت: “10 خط در 480 صفحه – شما باید کتاب را بخوانید. این کتاب در مورد موسیقی است، علاقه من به موسیقی.”

او در نثرنویسی در کنار زندگی سیاسی هیچ اشکالی نمی یابد.

او در این مصاحبه گفت: «اگر فقط سیاست وجود داشت – بدون آزادی آفرینش ادبی و عاشقانه – سیاست کافی نبود. CNN.

وزیر همچنین گفت که پس از اینکه به خاطر نوشتن رمانی که ساعاتی قبل از کاهش رتبه اعتباری فرانسه توسط یک آژانس منتشر شده بود، مورد انتقاد قرار گرفت، کاملاً بر ایجاد رشد و مبارزه با تورم متمرکز بود.

لومر به فرانس اینفو گفت: من 100 درصد روی کار متمرکز هستم.

«فوگ آمریکایی» داستانی ساختگی درباره پیانیست افسانه ای ولادیمیر هوروویتز است و درباره سفر برادران فرانتس و اسکار ورتایمر به کوبا برای شرکت در یکی از کنسرت های او صحبت می کند.

این روایتی گرافیکی از رابطه جنسی اسکار با شخصیتی به نام جولیا است که لومر را در معرض تمسخر و انتقاد قرار داده است.

فرانسوا رافن، یک قانونگذار جناح چپ به تلویزیون BFM گفت: “در زمانی که مردم فرانسه نگرانی های زیادی در مورد تورم دارند… آیا او باید یک دقیقه، یک ساعت و یک هفته از وقت خود را برای نوشتن صحنه های اروتیک اختصاص دهد؟”

این رمان پس از آن منتشر شد که مارلین شیاپا، وزیر اقتصاد اجتماعی رئیس جمهور امانوئل ماکرون، با ژست گرفتن برای جلد مجله پلی بوی خشمگین شد، اگرچه کاملاً لباس پوشیده بود.