وزارت امور خارجه ایالات متحده به کارمندان بعد از «اشکال ضمیر» مشاوره می دهد – اخبار RT World

وزارت امور خارجه ایالات متحده به کارمندانی که این کار را انجام داده اند، درمان رایگان ارائه کرده است “آسیب دیده یا ناراحت” زمانی که سیستم ایمیل آنها به صورت تصادفی آنها را اشتباه جنسیت کرد “او/او” یا “او” ضمایر جنسیتی در میان استقبال از همه چیزهای دگرباشان جنسی، وزارت امور خارجه اکنون طبق گزارش‌ها از همه کارمندان می‌خواهد که ضمایر خود را در امضای ایمیل‌های خود ذکر کنند.

خرابی ضمیر روز پنجشنبه زمانی آغاز شد که مت لی، خبرنگار آسوشیتدپرس به ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که اندکی قبل از جلسه توجیهی روز، ایمیل هایی از کارمندان بخش دریافت کرده است که در آن ضمایر جنسیت تصادفی به نام فرستنده در عبارت “از” اضافه شده است. ‘ رشته.

برخی از اینها اشتباه بود، با “او/او” ضمایر اضافه شده به کارمندان زن و بالعکس، و لی به پاتل فشار آورد که چرا گنجاندن ضمایر “اجباری” در وهله اول. پاتل گفت که این کار را خواهد کرد “نگاه به” خطا، و اجباری بودن این خط مشی را انکار نکرد و فقط بیان کرد که کارکنان می توانند انتخاب کنند که کدام ضمایر مناسب است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در توئیتی بعداً روز پنجشنبه این را اعلام کرد “مشکلات مربوط به نمایه های کاربر در Microsoft Outlook” باعث خطا شده بود


کارکنان پارلمان بریتانیا به عنوان «پلیس ضمیر» مستقر شدند - تلگراف

کلی فلچر، افسر اطلاعات وزارت امور خارجه، در ایمیلی که روز جمعه برای کارمندان ارسال شد، گفت که هر کسی “کسی که احساس آسیب یا ناراحتی می کند” واشنگتن فری بیکن گزارش داد که در اثر این نقص، مشاوره رایگان ارائه خواهد شد.

فلچر گفت که ویژگی ضمیر در حال آزمایش بود “به طور ناخواسته پخش زنده شد و تعداد زیادی از کارمندان به طور تصادفی ضمایرهایی را به پروفایل خود اضافه کردند.”

من عمیقاً از سردرگمی و ناراحتی ناشی از این اشتباه برای نیروی کار ما متاسفم. او افزود.

دو سال پیش، وزارت امور خارجه توسط محافظه کاران مورد تمسخر قرار گرفت توییت جشن “روز بین المللی ضمایر”، که به مقاله ای مربوط می شود که خوانندگان را در مورد آن آگاه می کند “ضمایر خنثی جنسیتی مانند ze/zir/zirs.”

بیشتر بخوانید:
گسترش “حقوق بشر” در نوک سرنیزه: دستور کار LGBT اکنون به ابزاری در سیاست خارجی غرب در سراسر جهان تبدیل شده است.

تحت مدیریت رئیس جمهور جو بایدن، هیئت دیپلماتیک ایالات متحده به طور مداوم ایدئولوژی جنسیتی را در سراسر جهان پیش می برد. سفارتخانه های ایالات متحده – از جمله در جوامع محافظه کار مانند بوتسوانا و آلبانی – روز چهارشنبه به افتخار “روز بین المللی مبارزه با همجنس گرا هراسی، دوجنسه هراسی و ترنس هراسی” در حالی که سفارت آمریکا در برزیل این روز را با انتشار یک ویدئو به برزیلی ها اطلاع داد که طیفی از هویت های جنسیتی فراتر از مرد و زن وجود دارد. و آموزش استفاده از “ماشین/نما” و “به ازای هر نفر” ضمایر

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: