شاهزاده هری می گوید که Car Chase “نزدیک ترین چیزی است که من تا به حال احساس کرده ام” به درک مرگ پرنسس دایانا

شاهزاده هری می‌گوید «تعقیب خودرو» نزدیک‌ترین چیزی است که تا به حال احساس کرده‌ام به درک مرگ پرنسس دایانا

هری و همسرش مگان مارکل پس از ماجرای تعقیب و گریز ماشین “تکان داده شدند”.

پرنس هری چند روز پس از درگیر شدن در “تعقیب و گریز خودرویی نزدیک به فاجعه آمیز” با عکاسان پاپاراتزی در شهر نیویورک، به مادرش پرنسس دایانا فکر می کند که در سال 1997 در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد و عکاسان نیز به دنبال وسیله نقلیه او بودند.

مطابق با مجله مردم، شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل پس از حادثه تعقیب و گریز ماشین “تکان داده شدند”. این در 16 می در شهر نیویورک پس از خروج این زوج از جوایز زنان بنیاد خانم، جایی که مگان به خاطر کارش مورد تجلیل قرار گرفت، رخ داد.

پس از این حادثه، شاهزاده هری به دوستانش گفت که این حادثه “نزدیک ترین چیزی است که تا به حال احساس کرده ام” به درک آنچه در شب غم انگیز فوت مادرش رخ داده است.

منبع این نشریه گفت: «وضعیت ناراحت کننده ای بود و آنها متزلزل شدند، اما خوشحالند که حال همه خوب است. آنها افزودند که عکاسان در تلاش بودند تا این زوج را تعقیب کنند، پس از اینکه در هنگام بازدید از شهر، آنها را ترک کردند تا محل اقامت آنها را پیدا کنند.

بر اساس بیانیه قبلی، پس از تعقیب و گریز، سخنگوی شاهزاده هری و مگان مارکل گفت که این زوج و مادر مگان، دوریا راگلند در یک “تعقیب و گریز خودرویی فاجعه بار” بودند زیرا “حلقه ای از پاپاراتزی های بسیار تهاجمی” آنها را تعقیب کردند.

سخنگوی این زوج در بیانیه‌ای گفت: «شب گذشته، دوک و دوشس ساسکس و خانم راگلند در یک تعقیب و گریز تقریباً فاجعه‌بار اتومبیل به دست یک حلقه از پاپاراتزی‌های بسیار تهاجمی درگیر شدند. دو ساعت، منجر به تصادفات نزدیک متعددی شد که شامل سایر رانندگان در جاده، عابران پیاده و دو افسر پلیس نیویورک (اداره پلیس نیویورک) بود.”

همچنین بخوانید | مگان فاکس فاش کرد که بدشکلی بدن دارد. درباره اختلال بیشتر بدانید

اوایل این هفته، اداره پلیس نیویورک نیز در بیانیه ای این وضعیت را تایید کرد و گفت که سفر این زوج توسط پاپاراتزی ها “چالش آمیز” بوده است.

در بیانیه آمده است: “NYPD به تیم امنیتی خصوصی محافظت از دوک و دوشس ساسکس کمک کرد. عکاسان زیادی وجود داشتند که حمل و نقل آنها را چالش برانگیز کردند.” مردم.

این وزارتخانه افزود: “دوک و دوشس ساسکس به مقصد خود رسیدند و هیچ برخورد، احضار، جراحت یا دستگیری گزارش نشده است.”

در همین حال، سوخچارن سینگ، یک راننده تاکسی الاصل هندی که این زوج را طی یک “تعقیب و گریز خودرویی نزدیک به فاجعه بار” حمل کرد، گفت که این زوج در طول سفر کوتاه به وضوح عصبی بودند. با این حال، او همچنین اضافه کرد که پاپاراتزی ها تهاجمی نبودند.