واکنش سیمور هرش به کمک NYT به شناسایی افشاگر پنتاگون – RT World News

گزارشگر می گوید که کارفرمای سابق او، نیویورک تایمز، کاملاً “طرفدار بایدن” شده و به اف بی آی کمک می کند.

سیمور هرش نیویورک تایمز را به دلیل موضع طرفدار دولت و برخورد با منابع و نحوه کمک به FBI در ردیابی جک تکسیرا، افشاگر مظنون پنتاگون مورد انتقاد قرار داده است. این روزنامه نگار باسابقه تحقیق و تفحص با افشین رطانسی در فیلم زیرزمینی گفت و گو کرد.

Teixeira که اطلاعات طبقه بندی شده اطلاعاتی ایالات متحده در مورد درگیری در اوکراین و سایر مسائل را در یک انجمن بازی آنلاین ارسال می کرد، هفته گذشته توسط FBI دستگیر شد. این دستگیری پس از NYT و واشنگتن پست – با همکاری غرب صورت گرفت “تحقیقات منبع باز” لباس Bellingcat – منبع اسناد را ردیابی کرد و هویت او را به طور عمومی افشا کرد. NYT همچنین خانه Teixeira در ماساچوست را پیدا کرد و با مادرش صحبت کرد.

من را مجبور به انتشار مطبوعات نکنید. مطبوعات برای من یک موقعیت بدون برد است.» هرش وقتی در طول برنامه در مورد این موضوع پرسیده شد، گفت.

این روزنامه نگار باسابقه اشاره کرد که سال ها در NYT کار کرده است و “برنده جوایز زیادی” در زمانی که روزنامه در حفاظت از منابع خود بسیار بهتر عمل می کرد.


افشاگر پنتاگون زودتر از آنچه تصور می شد به اشتراک گذاری داده های طبقه بندی شده را آغاز کرد - NYT

یکی از مهم ترین داستان هایی که نوشتم [in 1974] در مورد جاسوسی سیا از شهروندان آمریکایی، کسی در آن نامی نداشت.» او گفت.

NYT خود را کاملاً نشان داده است طرفدار بایدن هرش استدلال کرد که به هیچ وجه از رئیس جمهور ایالات متحده انتقاد نمی کند. برنده جایزه پولیتزر گفت که این روزنامه همراه با سایر رسانه های مهم، گزارشی درباره مقاله بمب اخیر او که دولت بایدن را مسئول انفجارهای سپتامبر گذشته در خطوط لوله نورد استریم در دریای بالتیک می کند، گزارش نکرده است. فقط منتشر کردند “تقاضی های ارائه شده توسط جامعه اطلاعاتی،” این پیرمرد 86 ساله افزود.

هرش در ادامه مدعی شد که دونالد ترامپ “ترسناک” رسانه ها زمانی که در سال 2017 رئیس جمهور ایالات متحده شد علی رغم تمام تمسخرهایی که انجام دادند… و دوباره وحشت کردند. من به شما می گویم که بسیاری از مردم بسیار نگران هستند که ممکن است در سال 2024 با بلیط بایدن-ترامپ به پایان برسیم.

در چنین شرایطی، شما نمی توانید شوکه شوید که تایمز – به عنوان یک شهروند خوب – به اف بی آی مراجعه می کند … البته، من هستم [shocked]اما تو نمی‌توانی باشی.»

نسخه کامل مصاحبه Going Underground با سیمور هرش روز دوشنبه از شبکه RT پخش خواهد شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: