والدین در پاکستان برای جلوگیری از تجاوز به قبر دختران قفل می گذارند: گزارش

والدین در پاکستان برای جلوگیری از تجاوز به قبر دختران قفل می گذارند: گزارش

گزارش ها نشان می دهد که موارد نکروفیلی در کشور رو به افزایش است. (نمایندگی)

اسلام آباد:

به گزارش دیلی تایمز، در یک افشاگری تکان دهنده، والدین در پاکستان اکنون از دختران مرده خود در برابر تجاوز جنسی با بستن قفل قبر آنها محافظت می کنند.

گزارش ها نشان می دهد که موارد نکروفیلی در کشور رو به افزایش است.

اینکه در کشوری که به ارزش‌های خانواده‌محور خود افتخار می‌کند، هر دو ساعت یک بار به یک زن تجاوز می‌شود، تا حدی در وجدان جمعی ما تکرار شده است. سرمقاله دیلی تایمز را بخوانید اما تماشای دلخراش قفل‌های قبر زنان کافی است تا کل جامعه از شرم سر خود را آویزان کنند و هرگز جرات نگاه کردن به ظروف افتخار را نداشته باشند.

هریس سلطان، یک فعال ملحد مسلمان سابق و نویسنده کتاب “لعنت خدا، چرا اسلام را ترک کردم” ایدئولوژی اسلامگرای تندرو را مسئول چنین اعمال فاسدانه ای دانست.

سلطان روز چهارشنبه در توییتی نوشت: «پاکستان چنان جامعه‌ای شیدا و ناامید از نظر جنسی ایجاد کرده است که مردم اکنون برای جلوگیری از تجاوز به دخترانشان قفل قفل می‌گذارند. .

این به عنوان یک تلاش ناامیدانه برای اطمینان از تقدس اجساد انجام می شود، در صورتی که برخی از هیولاهای رندی آنها را انتخاب کنند تا شهوت خود را سیر کنند. به گزارش دیلی تایمز، با توجه به افزایش بی رویه نکروفیلیا، نمی توان نیاز به محافظت از عزیزان را درک نکرد.

ساجد یوسف شاه یکی دیگر از کاربران توییتر نوشت: “محیط اجتماعی ایجاد شده توسط #پاکستان باعث ایجاد جامعه ای از نظر جنسی و سرکوب شده است، جایی که برخی افراد برای محافظت از دخترشان در برابر خشونت جنسی به قفل کردن قبرهای دخترشان متوسل شده اند. چنین ارتباطی بین تجاوز جنسی و تجاوز جنسی لباس یک فرد تنها به مسیری منتهی می شود که پر از اندوه و ناامیدی است.”

گفته می شود که اجساد زنان در چندین نوبت از زیر خاک بیرون آورده شده و مورد هتک حرمت قرار گرفته است. یک مورد نکروفیلیا در پاکستان در سال 2011 گزارش شد که یک قبردار به نام محمد رضوان اهل ناظم آباد شمالی کراچی پس از اعتراف به تجاوز به 48 جسد زن دستگیر شد.

بر اساس گزارش کمیسیون ملی حقوق بشر، بیش از 40 درصد از زنان پاکستان حداقل یک بار در طول زندگی خود نوعی خشونت را تجربه کرده اند.

همین چند روز پیش، جسد سوخته یک جوان 18 ساله مظنون به کشته شدن با تبر در حوالی بزرگراه سند پیدا شد. به گزارش دیلی تایمز، ظاهر جفر، پسر پوستر خشونت جنسی، در اسلام آباد، هر ترفندی را در کتاب بازی امتحان می کند تا از حکم اعدام خود فرار کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)