نوجوانی پس از تلاش برای چالش خطرناک TikTok دچار سوختگی درجه سوم شد

نوجوانی که پس از تلاش برای چالش خطرناک TikTok دچار سوختگی درجه سوم شد

چالش شامل استفاده از فندک و اسپری برای ایجاد یک مشعل دمنده موقت است.

TikTok با روندهای خطرناک ویروسی غریبه نیست. پس از اینکه روند ویروسی بنادریل جان یک نوجوان آمریکایی را گرفت، چالش مشابهی باعث سوختگی درجه سه یک پسر 16 ساله شد. مطابق با نیویورک پست، یک نوجوان در کارولینای شمالی پس از تلاش برای چالش TikTok که به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفت، با سوختگی تقریباً 75 درصد از بدنش تغییر شکل داده است.

نکته قابل توجه این است که این چالش شامل استفاده از فندک و اسپری برای ایجاد یک بادگیر موقت است. طبق این گزارش، میسون دارک و دوستانش یکشنبه گذشته در حال تلاش برای این روند بودند که قوطی اسپری رنگی که او در دست داشت با انفجار شدیدی منفجر شد و نوجوانان را در آتش گرفت.

برای تسکین سوختگی، میسون به رودخانه ای نزدیک پرید اما با پوست زغالی بیرون آمد. او به سرعت به بیمارستان منتقل شد و در آنجا در مرکز سوختگی UNC باقی می ماند و انتظار می رود حداقل شش ماه در آنجا بماند. در 26 آوریل، میسون برای دریافت پیوندهای پوستی برای شروع روند طولانی بهبودی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

”[We] حالا از عمل جراحی بیا بفهمی که سوختگی درجه سه دارد… مثل یک T در پشتش است و به خاطر درآوردن پیراهنش بود و بعد گیر کرده بود یا چیزی دیگر.» مادرش هالی دارک، گفتWRAL.

او غیرقابل تشخیص است. او اضافه کرد که قابل تشخیص نیست.

مادربزرگ پسر نیز از طرف او یک صفحه GoFundMe راه اندازی کرد.

در یادداشتی از مادرش آمده است: «پسرم میسون، به دعای تو نیاز دارد. 75 درصد بدنش سوخته است. این حادثه بعدازظهر یکشنبه 3 فروردین 1392 رخ داد و وی برای خاموش کردن شعله های آتش به داخل رودخانه پرید. خطر عفونت از آب رودخانه علاوه بر سوختگی درجه 2 و 3 زیاد است. ما از حضور در مرکز سوختگی UNC در چپل هیل سپاسگزاریم. یکی از برترین های کشور است. میسون راه طولانی در پیش دارد. لطفا برای بهبودی او دعا کنید. او درد شدیدی دارد و آرامبخش است.»

این حادثه چند روز پس از آن رخ می دهد که یک پسر 13 ساله از اوهایو، ایالات متحده پس از مصرف بیش از حد داروهای بدون نسخه هنگام تلاش برای یک روند ویروسی TikTok جان خود را از دست داد. این نوجوان پس از خوردن 12 تا 14 قرص بنادریل، یک آنتی هیستامین به عنوان بخشی از “چالش بنادریل” در پلت فرم رسانه های اجتماعی TikTok جان خود را از دست داد.