همجنسگرایان در رهبری ترکیه “نفوذ” نخواهند کرد – اردوغان – اخبار RT World

رهبر ترکیه در سخنرانی پیروزی خود در روز یکشنبه متعهد شد از ارزش‌های “مقدس” خانواده محافظت کند

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که خود را مدافع ارزش های سنتی اسلامی معرفی می کند، بار دیگر مخالفان را “دگرباش جنسی” نامیده و تاکید کرده است که ایدئولوژی لیبرال غربی هرگز در حزب حاکم او یا متحدان ملی گرای آن “نفوذ” نخواهد کرد.

شورای عالی انتخابات ترکیه پیروزی قاطع رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بر کمال قلیچداراوغلو شامگاه یکشنبه را تایید کرد. در آستانه انتخابات، اردوغان بارها رقیب لیبرال و متحدانش را به طرفداری از دگرباشان جنسی متهم کرد و در سخنرانی پیروزی خود در مقابل جمعیت شاد در استانبول، اتهامات مشابهی را مطرح کرد.

او با فهرست کردن جناح‌های بلوک شش حزبی ائتلاف ملی کیلیچداراوغلو و یک حزب سیاسی طرفدار کردها، از هواداران پرسید که آیا موافق هستند که CHP، HDP، IYI و “چند پسر کوچک در کنار آنها” همه بودند “LGBT” به تشویق های برانگیزاننده جمعیت

اما آیا LGBT می تواند در حزب عدالت و توسعه نفوذ کند؟ آیا می تواند در MHP نفوذ کند؟ آیا می تواند به سایر اعضای اتحاد خلق نفوذ کند؟» رهبر تازه منتخب در ادامه به پرسشی لفاظی پرداخت و اعلام کرد که ائتلاف حاکم و متحدانش همیشه در دفاع از ارزش‌های سنتی ترکیه خواهند ایستاد.


هیئت انتخاباتی پیروزی اردوغان را تایید کرد

هر انتخابات برای ما تولدی دوباره است. خانواده برای ما مقدس است. هیچ کس نمی تواند علیه خانواده صحبت کند. خشونت علیه زنان حرام و حرام است.» اردوغان اعلام کرد.

کیلیچداراوغلو طرفدار صریح حقوق همجنسگرایان نیست، اما قول داده است که در صورت انتخاب شدن، کنوانسیون استانبول را بازگرداند. این کنوانسیون که در سال 2011 توسط 45 کشور به اضافه اتحادیه اروپا امضا شد، هدف از آن تقویت مجازات های قانونی برای خشونت علیه زنان بود، اما ترکیه در سال 2021 با بیان اینکه “توسط گروهی از افرادی که سعی در عادی سازی همجنسگرایی داشتند ربوده شد.” این احتمالاً اشاره‌ای به فهرست کردن زنان تراجنسیتی که از نظر بیولوژیکی مرد هستند در معاهده بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: