هشدار عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان به حامیان عمران خان پس از اعتراضات خشونت آمیز

هشدار فرمانده ارتش پاکستان به حامیان عمران خان: «بیش از این تحمل نخواهم کرد...»

فرمانده ارتش پاکستان تظاهرات روز 9 می حامی عمران خان را “روز سیاه” در تاریخ این کشور نامید.

اسلام آباد:

به گزارش آری نیوز، ژنرال عاصم منیر، رئیس ستاد ارتش پاکستان (COAS) گفت که “حوادث غم انگیز برنامه ریزی شده و سازماندهی شده” در 9 مه، روز حمله به تاسیسات نظامی، هرگز به هر قیمتی مجاز نخواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از پادگان سیالکوت گفت: هیچکس اجازه بی احترامی به شهدای ما و یادمان های آنان را نخواهد داشت، آنها مایه الهام و افتخار برای درجه و رتبه نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، مقامات دولتی و… هستند. مردم پاکستان.”

به گزارش روابط عمومی اینترسرویس (ISPR)، کوآس عاصم منیر ضمن بازدید از پادگان سیالکوت، ضمن ادای احترام به کسانی که جان خود را در راه سربلندی، عزت و عزت ملت فدا کردند، تاج گلی در یادمان شهدا گذاشت.

به گزارش ARY News، او گفت که به کشته شدگان “به آنها وعده داده شده است که بالاترین جایگاه در زندگی اخروی داشته باشند و همچنان بالاترین سطح احترام را در میان مردم پاکستان حفظ خواهند کرد.”

COAS منیر در ادامه گفت که دولت پاکستان و نیروهای مسلح آن همیشه از کشته شدگان این کشور، خانواده های آنها احترام بسیار زیادی قائل خواهند شد و همچنان با نهایت احترام و عزت به آنها و فداکاری های عالی آنها احترام می گذارند.

فرمانده ارتش تأکید کرد که طبق گزارش ARY News، حوادث غم انگیز اخیراً برنامه ریزی شده و سازماندهی شده دیگر به هیچ قیمتی مجاز نخواهد بود.

COAS به صفوف و پرونده‌ها اطمینان داد که همه کسانی که مسئول شرمساری ملت در “روز سیاه 9 مه” هستند، قطعاً به عدالت سپرده خواهند شد.

او همچنین از تشکیلات تحت فرماندهی به دلیل سخت کوشی، فداکاری، روحیه بالا و حرفه ای بودن آنها قدردانی کرد.

نیروهای مسلح دیگر هیچ تلاشی برای تجاوز به حرمت و امنیت تأسیسات خود یا خرابکاری را تحمل نخواهند کرد و مصمم هستند همه برنامه ریزان، دست اندرکاران، محرک ها و «مجریان خرابکاری در روز سیاه 9 اردیبهشت» را به پای میز محاکمه بکشانند. رئیس گفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)