هاسو، خواننده 29 ساله کره جنوبی، مرده پیدا شد، پلیس مظنون به خودکشی است

هاسو، خواننده 29 ساله کره جنوبی، مرده پیدا شد، پلیس مظنون به خودکشی است

دهلی نو:

جسد هاسو خواننده کره جنوبی هفته گذشته در محل اقامتش پیدا شد. به گزارش ناور، پلیس یادداشتی را کشف کرد که گمان می رود این خواننده 29 ساله تروت قبل از مرگش نوشته است.

خبر درگذشت هاسو توسط تیم او در 15 می اعلام شد. آنها در بیانیه ای اعلام کردند که هاسو در 12 می درگذشت و مراسم خاکسپاری به صورت خصوصی برگزار می شود. این تیم همچنین از همه خواست تا از انتشار اخبار نادرست در مورد این خواننده خودداری کنند. در این بیانیه آمده است: «ما به مناسبت آخرین سفر باقی مانده آن مرحوم تسلیت می گوییم.

پلیس گفت جسد یک نفر در روز 12 می در یک محل سکونت پیدا شد. بعداً تأیید شد که متوفی هاسو خواننده است.

به گزارش کانال خبری کره جنوبی YTN، هاسو کار خوانندگی خود را در نوامبر 2019 آغاز کرد.

ماه گذشته، مون بین، ستاره کی پاپ، که یکی از اعضای گروه پسرانه Astro بود، درگذشت. جسد این خواننده 25 ساله در خانه اش در جنوب سئول پیدا شد. شرکت Moonbin’s Fantagio Music در بیانیه ای مرگ او را تایید کرد اما علت آن را فاش نکرد.

لیبل موزیک در توییتی نوشت: «در 19 آوریل، مون بین، عضو Astro به طور غیرمنتظره ای دنیای ما را ترک کرد و به ستاره ای در آسمان تبدیل شد. از مردم خواسته است که «از گزارش‌های گمانه‌زنانه و مخرب خودداری کنند» تا خانواده خواننده در آرامش به احترام خود ادای احترام کنند.

مرگ مون بین منجر به موج غم و اندوه در رسانه های اجتماعی شد که در آن بسیاری اظهار ناباوری کردند. مون بین که به عنوان Moonbin بازی می کرد، قبل از پیوستن به گروه پسرانه کی پاپ Astro به عنوان مدل و بازیگر کار می کرد. او همچنین بخشی از گروه فرعی Astro به نام Moonbin & Sanha بود که قرار بود در کنسرت Dream، یکی از بزرگترین کنسرت های مشترک کی پاپ، در ماه می امسال اجرا کند. اجرای این گروه پس از مرگ این خواننده به تعویق افتاد.