نوجوان فلوریدا پس از گزیده شدن توسط کوسه، با مشت به صورت زنده ماند

مبارزه نوجوان فلوریدا با کوسه:

این نوجوان گفت بعد از این حادثه خوابیدن سخت است.

یک نوجوان شجاع برای زنده ماندن از حمله وحشتناک کوسه در جنوب فلوریدا در فضای مجازی منتشر شده است. الا رید به کانال خبری محلی گفت WPLG حمله روز پنجشنبه زمانی رخ داد که او در آبهای عمیق و کم عمق در ساحل فورت پیرس نشسته بود. دانش آموز کلاس هشتم گفت که ناگهان درد شدیدی در پهلوی خود احساس کرد و با شکارچی روبرو شد. خانم رید گفت که با مشت به کوسه – “مثل ضربه به بینی یا صورتش” – حیوان را مجبور کرد تا قبل از بازگشت موقتاً عقب نشینی کند.

او به این نشریه گفت: “کوسه به خودی خود بسیار قدرتمند بود. این چیزی بود که من بیشتر از همه احساس کردم زیرا به شدت به شکم من ضربه می زد.”

این نوجوان 13 ساله افزود: “این من را تنها نمی گذاشت، بنابراین مجبور شدم از بازویم استفاده کنم و از دستم نیز استفاده کنم، بنابراین بازو و انگشتم را گرفت.”

صحبت کردن با امروز بعداً، نوجوان گفت که معتقد است این یک کوسه گاو نر بوده است.

خانم رید می‌گوید: «به یاد می‌آورم که واقعاً به شدت نفس می‌کشیدم، و بعد که به شکمم می‌چسبید، اصلاً نمی‌توانستم نفس بکشم، زیرا دقیقاً مثل این بودم که «چه اتفاقی می‌افتد؟»».

سپس برای مادر و برادرش که با او در ساحل بودند گریه کرد.

“اول از شکمم گاز گرفت. و درست همانطور که در شکمم گاز گرفت، بازویم را به جایی که گاز می گرفت فشار دادم تا شکمم را نگیرد و در عوض بازویم را گرفت. سپس با دست دیگرم به آن ضربه زدم. خانم رید به این روزنامه گفت: دست، مانند ضربه به بینی یا صورتش.

الا رید در نهایت با 19 بخیه تمام شد – پنج بخیه روی نیم تنه و 14 بخیه روی پایش. او گفت امروز که بعد از این حادثه خوابیدن سخت است، اما او اجازه نمی دهد حمله او را از بازگشت به ساحل و دنبال کردن رویاهایش برای تبدیل شدن به یک زیست شناس دریایی باز دارد.