نوع جدید کووید B.1.1529 با جهش‌های «غیر معمول» تمرکز جلسه WHO

نوع جدید کووید با جهش‌های «غیر معمول» تمرکز جلسه WHO

مقامات گفتند که آفریقای جنوبی 22 مورد از نوع جدید را شناسایی کرده است (نمایندگی)

مقامات سازمان بهداشت جهانی روز پنجشنبه برای بررسی نوع جدیدی از ویروس کرونا که در آفریقای جنوبی و بوتسوانا در حال گردش است، ملاقات کردند.

فرانسوا بالوکس، مدیر مؤسسه ژنتیک UCL، در بیانیه ای که توسط مرکز رسانه علمی منتشر شد، گفت: نوع جدید که B.1.1529 نام دارد، دارای تعداد غیرعادی زیادی جهش است. او گفت که احتمالاً در طول عفونت مزمن یک فرد دچار نقص ایمنی، احتمالاً در یک بیمار HIV/AIDS درمان نشده، تکامل یافته است.

آقای بالوکس گفت: «پیش‌بینی اینکه چقدر ممکن است در این مرحله قابل انتقال باشد، دشوار است. “در حال حاضر، باید از نزدیک نظارت و تجزیه و تحلیل شود، اما دلیلی برای نگرانی بیش از حد وجود ندارد، مگر اینکه در آینده نزدیک شروع به افزایش فرکانس کند.”

موسسه ملی بیماری های واگیر در بیانیه ای اعلام کرد که آفریقای جنوبی 22 مورد از این نوع را شناسایی کرده است.

آدریان پورن، مدیر اجرایی موقت NICD در بیانیه ای گفت: «تعجبی ندارد که یک نوع جدید در آفریقای جنوبی شناسایی شده است. “اگرچه داده ها محدود است، کارشناسان ما در حال کار اضافی با تمام سیستم های نظارتی مستقر هستند تا نوع جدید و پیامدهای بالقوه آن را درک کنند. پیشرفت ها با سرعتی در حال رخ دادن هستند و مردم اطمینان دارند که ما آنها را ادامه خواهیم داد. به روز.”

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آفریقا پیشتر گفته بود هفته آینده با مقامات آفریقای جنوبی دیدار خواهد کرد تا در مورد یک نوع جدید در این کشور بحث کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)