نوجوان بعد از اینکه تلفن معلمش را مصادره کرد دو بار اسپری فلفل زد، اینترنت خشمگین شد

ویدئو: نوجوان آمریکایی پس از اینکه معلم تلفنش را مصادره کرد اسپری فلفل می‌زند و اینترنت خشمگین شده است.

این حادثه خشم کاربران اینترنت را برانگیخته است

ویدئویی تکان دهنده لحظه ای را به تصویر کشیده است که یک دانش آموز دبیرستانی در ایالات متحده هفته گذشته پس از برداشتن تلفن معلمش در کلاس، دو بار اسپری فلفل کرد. مترو گزارش شده است. این حادثه که باعث خشم در شبکه های اجتماعی شده است، در دبیرستان آنتیوخ در نزدیکی نشویل، تنسی رخ داد.

ویدئویی که در ابتدا در Reddit به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که معلم مرد پس از اسپری فلفل از کلاس خارج می‌شود و دانش‌آموز دختری که در حال درخواست تلفن خود است، او را دنبال می‌کند. گزارش شده است که دانش آموز در حال «پیامک زدن و پاسخگویی در گوگل برای کارهای مدرسه اش» بود که معلم تلفن او را گرفت.

وقتی او می خواهد تلفنش را پس بگیرد، معلم بازوی او را کنار می کشد. سپس دانش آموز دوباره به او اسپری فلفل می زند و به دنبال آن او با گریه از درد روی زمین می افتد. با این حال، دانش آموز همچنان می گوید که می خواهد تلفنش را پس بگیرد. او فریاد می‌زند: «می‌توانم تلفنم را بگیرم، به تلفنم نیاز دارم».

ویدیو را اینجا ببینید:

معلم دیگری از یک کلاس همسایه به دختر گفت که او نمی تواند تلفن خود را پس بگیرد زیرا معلمی که با فلفل پاشیده شده تلاش می کند بهبود یابد.

به گفته شخصی که این ویدیو را در Reddit ارسال کرده است، زمانی که همان معلم تلفن دانش آموز دیگری را در حال تقلب دستگیر کرده بود، قبلا با مشت به صورتش کوبیده شده بود. کاربر توضیح داد که حوادثی از این دست در این دبیرستان انطاکیه عادی بود.

این حادثه خشم کاربران اینترنت را برانگیخت و بسیاری اظهار داشتند که او “مستقیماً به عضو هیئت علمی حمله کرده است”. یکی از کاربران گفت: “این. او بلافاصله به یک کشور جهان سوم اخراج می شود. اغلب اوقات، من تعجب می کنم که چرا جوانان به معلمان خود در آمریکا احترام نمی گذارند. برای من نوعی شوک فرهنگی است. من یک مهاجر هستم چنین رفتاری در کشور مادری من قابل تحمل نخواهد بود.»

دیگری گفت: “بخش غم انگیز این است که همه بچه های دیگر فقط می خندند و دوست دارند این یک شوخی باشد.”

سومی نوشت: «و آنها می گویند که مدارس به نگهبانان امنیتی مسلح نیاز ندارند. برخی از بچه‌ها اراذل و اوباش هستند و از مادرانشان یاد می‌گیرند.» چهارمی اضافه کرد: «این دانش‌آموز قطعاً از لحاظ قانونی و اخلاقی با اعمال خود نسبت به معلم توجیه نشده است. مشکل نسل کنونی بچه ها این است که وسایل الکترونیکی به قدری در ساختار اجتماعی آن ها گنجانده شده است، برخی از بچه ها زمانی که آنها را حذف می کنند، رفتاری تقریباً اعتیاد آور دارند، حتی اگر به طور موقت باشد.