نوجوان آمریکایی والدین و خواهران و برادران خود را می کشد زیرا “آنها آدمخوار بودند”

نوجوان آمریکایی والدین و خواهران و برادران خود را به دلیل «آدم‌خوار بودن» می‌کشد

پلیس گفت تحقیقات همچنان ادامه دارد.

یک مرد 18 ساله در تگزاس، ایالات متحده، به اتهام قتل دستگیر شد، پس از آنکه مقامات ادعا کردند او والدین و دو خواهر و برادرش را کشته است، زیرا معتقد بود که آنها “آدمخوار” هستند که قصد خوردن او را داشتند. مطابق با اخبار سی بی اسسزار اولالده روز سه شنبه دستگیر شد و متهم به قتل چند نفر از جمله برادر 5 ساله اش شد.

پلیس تگزاس گفت که پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه مردی به خانواده‌اش آسیب رسانده و تهدید به کشتن خود کرده است، به خانه آقای اولالد رفتند. هنگامی که آنها به محل رسیدند، متوجه شدند که جوان 18 ساله پنهان شده است و اعضای خانواده داخل آن هستند.

بر اساس این گزارش، این نوجوان در حالی که در داخل خانه اش سنگر گرفته بود، با پلیس تماس گرفت و گفت: ماشه را زده و به خانواده اش شلیک کرده است. پلیس آقای اولالده را متقاعد کرد که تسلیم شود و سپس اجساد والدینش، روبن اولالده و آیدا گارسیا، خواهر بزرگتر لیسبت اولالده و برادر کوچکتر الیور اولالده را در حمام پیدا کردند.

«به نظر می‌رسید که قربانیان در مکان‌های مختلف محل سکونت مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند [had been dragged] پلیس گفتند که به حمام رسید. آنها افزودند: “چند محفظه کارتریج مصرف شده” در کف خانه پیدا شد و “پاشیدن خون در سطوح متعدد” وجود داشت.

همچنین بخوانید | اینفلوئنسر پس از خوردن 7 بطری «ودکای چینی» در جریان پخش زنده جان خود را از دست داد.

بر اساس یک سوگندنامه احتمالی توسط افسر پلیس نش، کریگ باستر، یکی از همکاران لیسبت اولالد به این خانه رفته بود زیرا در آن روز کارش را از دست داده بود. در زد اما جوابی نگرفت. همکار به همراه یکی از اعضای خانواده که او نیز برای بررسی وضعیت خانواده آمده بود، سپس به زور به داخل رفت و در آنجا با آقای اولالده مواجه شد.

ظاهراً این جوان 18 ساله چندین بار اسلحه را به سمت این مرد نشانه رفته بود. همکار به پلیس گفت که آقای اولالده گفت: “او خانواده اش را به خاطر آدمخوار بودن کشته بود و می خواستند او را بخورند.”

همانطور که در نیویورک پستاین جوان 18 ساله با وثیقه 10 میلیون دلاری محکوم شد. پلیس گفت تحقیقات همچنان ادامه دارد.