نقشه های فاش شده، پناهگاه مخفی زیر قصر 1.3 میلیارد دلاری را نشان می دهد که ادعا می شود متعلق به ولادیمیر پوتین است.

نقشه های فاش شده، پناهگاه مخفی زیر قصر 1.3 میلیارد دلاری را نشان می دهد که ادعا می شود متعلق به ولادیمیر پوتین است.

کاخ ولادیمیر پوتین توسط مترو استایل، یک پیمانکار روسی که اکنون منحل شده است، ساخته شده است.

بر اساس اسناد فاش شده ای که توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، یک قصر مخفی در کنار دریای سیاه وجود دارد که شبکه ای از تونل های زیرزمینی برای کمک به فرار او دارد. بیزینس اینسایدر. این مجموعه 190000 فوت مربعی و 1.3 میلیارد دلاری بر روی صخره ای ناهموار مشرف به دریای سیاه قرار دارد و دارای هر گونه تجملاتی است که صاحبش نیاز دارد. وجود این کاخ برای اولین بار در سال 2021 توسط الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان روسیه فاش شد و گفت که این کاخ دارای یک کلیسا، یک انبار شراب، یک کازینو و یک پیست یخ است.

این کاخ با 17000 هکتار جنگل و منطقه ویژه پرواز ممنوع از بقیه مناطق روسیه محصور شده است.

نقشه‌های ساختمان، که تونل‌های پیچیده‌ای را در زیر آن نشان می‌دهد، توسط مترو استایل، یک پیمانکار روسی که اکنون منحل شده است، منتشر شد. این شرکت این نقشه ها را در سال 2010 در وب سایت خود قرار داد و تا سال 2016 در دسترس بودند.

با استفاده از Wayback Machine، آرشیو محتوای آنلاین، نمودارها همچنان قابل دسترسی هستند.

v970e6c

دو تونل همانطور که در نقشه های کاخ دریای سیاه نشان داده شده است.

آنها توسط جامعه ای به نام “حفار” – شهروندان روسی که از سایت های ممنوعه بازدید و مستندسازی می کنند، حفر شدند. یکی از حفاران که متعلق به گروهی به نام «فرقه ز» بود، گفت بیزینس اینسایدر او این تصاویر را به اشتراک می‌گذارد “چون ما از چهره احمقانه پوتین خسته شده‌ایم و می‌خواهیم حمل‌ونقل زیرزمینی پارانوئید او را نشان دهیم”.

هزاران روس در سال 2021 زمانی که آقای ناوالنی افشاگری درباره مجتمع دریای سیاه آقای پوتین را منتشر کرد، به خیابان ها آمده بودند. رئیس جمهور روسیه مالکیت این کاخ را رد کرده است.

اندکی پس از تحقیقات آقای ناوالنی، آرکادی روتنبرگ، میلیاردر و دوست دوران کودکی آقای پوتین، ادعا کرد که اموال متعلق به او است و رئیس جمهور هیچ ارتباطی با آن ندارد.

اما سؤالاتی مطرح شد که چرا این مجموعه تحت امنیت 24 ساعته است و در اطراف آن منطقه پرواز ممنوع است.

طبق نمودارهای ارسال شده در وب سایت مترو استایل، پناهگاه ها دارای سیستم تهویه مخصوص به خود و همچنین تامین آب شیرین هستند.

5ppc3omo

اعتبار عکس: تونل ها توسط آقای پوتین برای زنده ماندن یا فرار ساخته شده اند.

آنها همچنین نشان می دهند که چاه آسانسور مجموعه را به دو تونل متصل می کند که تونل پایینی به ساحل منتهی می شود.

تلگراف آقای پوتین برای بقای خود در صورت وقوع انقلاب یا جنگ، دستور ساخت این تونل‌ها را که حدود 50 متر زیر سطح دریا قرار دارند، داده است.