نخست وزیر مودی از “دوست” بیل گیتس برای پست قدردانی در “Mann Ki Baat” تشکر کرد

نخست وزیر مودی از

“رزونانس قوی با SDGها در مطالعه @BMGFIndia به خوبی برجسته شده است.”

دهلی نو:

نخست وزیر نارندرا مودی امروز از بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران و بشردوست مایکروسافت به خاطر سخنان قدردانی او در سخنرانی ماهانه رادیویی خود “مان کی باات” تشکر کرد.

نخست‌وزیر مودی امروز در توییتی نوشت: “از دوستم @BillGates به خاطر سخنان قدردانی‌اش تشکر می‌کنم. #MannKiBaat روحیه جمعی مردم هند را برای بهتر کردن سیاره ما منعکس می‌کند، چیزی که آقای گیتس نیز به آن علاقه دارد. طنین قوی با SDGs است. در مطالعه @BMGFIndia به خوبی برجسته شده است.”

این توییت در پاسخ به پست بیل گیتس در روز شنبه بود که می‌گفت: “Mann ki Baat اقدامات تحت رهبری جامعه در زمینه بهداشت، سلامت، توانمندسازی اقتصادی زنان و سایر موضوعات مرتبط با اهداف توسعه پایدار را تسریع کرده است. Narendramodi را برای صدمین قسمت تبریک می‌گویم. “

سرخپوستان آمریکایی نیز روز یکشنبه 100 قسمت از برنامه “مان کی باات” به کارگردانی PM Modi را جشن گرفتند.

وزیر امور خارجه (EAM) S Jaishankar تصمیم گرفت در ساعت 1.30 بامداد (به وقت محلی) در نیوجرسی به طور زنده برنامه را با دیاسپورا در نیوجرسی هماهنگ کند و از آن به عنوان پلت فرمی که “ارتباط عاطفی” بین نخست وزیر مودی و مردم دارد استقبال کرد. هند

آقای جایشانکار: «10 سال پیش اگر می‌گفت ساعت 2:10 شب همه در جایی جمع می‌شوند و وزیر خارجه هند با شما همراه خواهد بود و به صحبت‌های نخست‌وزیر هند گوش می‌دهد، هیچ‌کدام از شما من را باور نمی‌کردید». به اعضای دیاسپورا گفت.

آقای جایشانکار خاطرنشان کرد: «شما باید درک کنید که «مان کی باات» نخست‌وزیر مودی تأثیر بسیار زیادی دارد، نه به این دلیل که این رسانه 100 ساله است، جایی که ارتباط عاطفی بین نخست‌وزیر مودی و مردم هند وجود دارد.

ترنجیت سینگ ساندهو سفیر هند در آمریکا و راندیر جیسوال سرکنسول هند در نیویورک نیز در این مراسم شرکت کردند و به طور مشترک به سخنان نخست وزیر مودی گوش دادند.

این برنامه 30 دقیقه ای نیز در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، باز هم در ساعات پایانی پخش شد.

هیئت دائمی هند در سازمان ملل متحد روز یکشنبه در توییتی نوشت: “یک ارتباط منحصر به فرد! لحظات ویژه از شورای قیمومت در مقر سازمان ملل متحد، نیویورک، جایی که #MannKiAtBaat100 به صورت زنده پخش شد و همه الهام بخش و با انگیزه بود.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)