بیش از 3000 اسلحه برای کارت های هدیه در برنامه بازخرید نیویورک رد و بدل شد

بیش از 3000 اسلحه برای کارت های هدیه در برنامه بازخرید نیویورک رد و بدل شد

سیراکوز شاهد تسلیم شدن تعداد اسلحه های بی سابقه بود.

هزاران اسلحه در سراسر نیویورک روز شنبه پس از اجرای برنامه بازخرید توسط ایالت تسلیم شد. به صاحبان اسلحه ای که سلاح های خطرناک را رها کرده بودند در ازای آن کارت های هدیه ای به ارزش 500 دلار داده شد. روزنامه گاردین گفت. برنامه بازخرید توسط دفتر لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک سازماندهی شد که گفت بیش از 3000 اسلحه واگذار شده است. این نشریه همچنین در گزارش خود گفت که اینها شامل تفنگ های تهاجمی و تفنگ های روح است که از قطعات اسلحه های گرم فروخته شده بدون مونتاژ ساخته می شوند.

خانم جیمز در توییتر گفت: “ما امروز 3076 اسلحه از جمله 185 اسلحه تهاجمی را پیدا کردیم. هر یک از این اسلحه ها نشان دهنده یک تراژدی احتمالی است که از آن جلوگیری شده است.”

او در توییت دیگری نوشت: “از همه شرکای خود در مجری قانون و دولت تشکر می کنیم که به ما کمک کردند تا این اسلحه ها را از خیابان ها و خانه هایمان بیرون بیاوریم. ما به انجام هر کاری که بتوانیم برای محافظت از مردم نیویورک در برابر خشونت اسلحه انجام خواهیم داد.” .

ساکنان نیویورک که اسلحه‌های دستی را تحویل می‌گرفتند نیز 500 دلار برای اولین سلاح و 150 دلار اضافی برای هر اسلحه اضافی تسلیم شده دریافت کردند. ABC News گزارش.

دفتر دادستان کل 9 مکان بازپرداخت در سراسر نیویورک ایجاد کرده بود، از جمله دو مکان در نیویورک.

نیویورک پست گفت که سیراکوز شاهد تسلیم شدن تعداد اسلحه بی سابقه بود – 751. 36 اسلحه از این اسلحه ها سلاح های تهاجمی بودند که یکی از ساکنان آن 5000 دلار برای تحویل یک انبار اسلحه دریافت کرد.

اریک گونزالس، دادستان منطقه بروکلین در توییتی نوشت: 90 اسلحه تنها در کلیسا جمع آوری شده بود.

گونزالس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “بر روی این میز قدرت آتش زیادی وجود دارد. و تک تک این اسلحه ها یک زندگی بالقوه نجات یافته و از تیراندازی غیر کشنده جلوگیری می کند.”

در حالی که مردم برای هر تفنگ تهاجمی یا تفنگ ارواح 500 دلار دریافت می کردند، برنامه دولت برای هر تفنگ دستی 150 دلار، برای تفنگ یا تفنگ ساچمه ای 75 دلار و برای هر عتیقه، ماکت یا اسلحه دست ساز 25 دلار، از جمله تفنگ های چاپ سه بعدی، پیشنهاد می کرد.