دیوار فرو می ریزد، خیابان ها سیل می شوند زیرا نیویورک در آخر هفته “ارزش ماه باران” را دریافت می کند

دیوار فرو می ریزد، خیابان ها سیل می شوند زیرا نیویورک در آخر هفته «ارزش ماهانه باران» را دریافت می کند

امدادگران به مسافرانی که خودروهایشان در اثر سیل گرفتار شده بود کمک کردند.

باران بی امان در آخر هفته باعث آبگرفتگی خیابان ها و زیرزمین ها و حتی فروریختن دیوار یک ساختمان مسکونی در نیویورک شد. NBC News گفت که دوش‌ها شنبه شب برای مدت کوتاهی متوقف شد اما یکشنبه دوباره افزایش یافت. این منطقه با مقامات آب و هوای غیرعادی را تجربه کرده است صدور چندین هشدار آب و هوای شدید. این نشریه بیشتر گزارش داد که پارک مرکزی نیویورک بیش از یک ماه باران از شب جمعه ثبت کرده است. سیل ناگهانی از چندین منطقه گزارش شد که خودروها را غرق کرد.

در بروکلین، ساکنان ساحل برگن بیشتر شب را در تلاش برای نجات زیرزمین ها گذراندند زیرا آب و فاضلاب به خانه هایشان نفوذ می کرد. NBC News.

یکی از ساکنان گفت: “در عرض چند دقیقه، فقط سطل ها ریختند. و دو ساعت ادامه داشت. امروز وحشتناک بود، مثل (طوفان) آیرین است که با شما صادق باشم.”

سازمان آتش نشانی نیویورک (FDNY) به درخواست فروریختن دیوار در طبقه چهارم ساختمان برانکس پاسخ داد. مطابق با نیویورک پست، دیوار حوالی ساعت 17:45 روز یکشنبه به دلیل شرایط جوی فرو ریخت.

اریک آدامز، شهردار نیویورک نیز به سرعت به محل حادثه رفت.

“برای بررسی ریزش جزئی دیوار در یک ساختمان آپارتمانی در خیابان ولنتاین به دلیل باران شدید آخر هفته راهی برانکس شده بودیم. خوشبختانه هیچ کس آسیب ندید و تیم ما سریعا خانواده هایی را که نیاز به خدمات داشتند با @RedCross ارتباط داد. ” او در توییتر گفت.

بسیاری از کاربران ویدئوهای ارسال شده و عکس هایی از خیابان های سیل زده و ساکنان عجله برای خرید پمپ های سامپ.

بر اساس گزارش نیویورک پست، باران شدید همچنین به تعلیق خدمات قطار در بخشی از برانکس منجر شد.