نخست وزیر بنگلادش روز ملی را “دشمن” کشور اعلام کرد: گزارش

گزارش: نخست وزیر بنگلادش، روزانه ملی را

او همچنین Prothom Alo را به دلیل صحبت به نفع یک دولت غیرمنتخب مورد انتقاد قرار داد.

داکا:

به گزارش bdnews24.com، نخست وزیر شیخ حسینه روز دوشنبه با انتقاد شدید از روزنامه بنگلایی زبان پروتوم الو، آن را “دشمن لیگ عوامی، دموکراسی و مردم بنگلادش” توصیف کرد.

او پس از تشویق یک کودک هفت ساله به دروغ گفتن در مورد کمبود غذا، از Prothom Alo انتقاد کرد که تحت “پوشش تاریکی” بازی می کند.

به گزارش bdnews24.com، نخست وزیر حسینه در جلسه ای در پارلمان گفت: «کسانی که علیه فساد صحبت می کنند اکنون به نفع افرادی صحبت می کنند که در پرونده های فساد محکوم شده اند.

نمایندگان مجلس در موافقت با نخست وزیر به میزهای خود کوبیدند و گفتند “شرم، شرم”. آنها همچنین هنگامی که حسینا پروتوم الو را دشمن اتحادیه عوامی، دموکراسی و مردم توصیف کرد، حمایت خود را اعلام کردند.

یک کودک هفت ساله با پرداخت 10 ترونه به او تشویق شد که دروغ بگوید. [food] برای همه. سخنان او را منتشر کردند. همه اینها توسط یک روزنامه محبوب انجام شد. نام پروتوم الو است، اما آنها تحت پوشش تاریکی عمل می کنند.”

او همچنین از Prothom Alo به دلیل صحبت به نفع یک دولت غیر منتخب برای یک دوره موقت انتقاد کرد و از آنها خواست فکر کنند چه کسی از چنین دولتی در دوره 2007-2008 سود برده است.

“با قلب سنگین باید بگویم که آنها هرگز خواهان ثبات در کشور نیستند. وقتی در سال 2007 وضعیت اضطراری اعلام شد، خوشحال شدند. در آن زمان بود که دو روزنامه آستین ها را بالا زدند. [to achieve their goals]حسنه نخست وزیر گفت.

نخست وزیر به هموطنان گفت که بهتر می توانند بفهمند چه کسی طرفدار یک دولت غیر منتخب است و افزود: کسانی که از رویارویی با مردم می ترسند و می دانند که از طریق انتخابات به قدرت نخواهند رسید، به دنبال بی ثبات کردن کشور از طرق مختلف هستند. bdnews24.com.

شیخ حسینه، همچنین رئیس اتحادیه عوامی، گفت که دولت موقت در آن زمان مجبور به برگزاری انتخاباتی (در سال 2008) شده بود که در آن حزب ملی‌گرای بنگلادش (BNP) تنها 30 کرسی از 300 کرسی به دست آورد، در حالی که ائتلاف بزرگ تحت رهبری حزب او پیروز شد. باقی مانده ها

وی افزود: “آنها تنها 30 کرسی (در انتخابات 2008) به دست آوردند و چگونه بیشتر خواهند شد؟

او در ادامه انتخابات گفت که دولت او از سال 2009 تا به امروز از طریق اختیارات مردم و پس از روند دموکراتیک در قدرت بوده است.

آنها در تلاشند تا دموکراسی را از بین ببرند و حکومتی را معرفی کنند که دموکراتیک عمل نکند. این یک اقدام غیر دموکراتیک خواهد بود. [corrupt people] برای کمی پول،” نخست وزیر حسینه گفت.

به گزارش bdnews24.com، او همچنین ایالات متحده را به دلیل عدم اجرای هنجارهای دموکراتیک خود در خارج از اقیانوس اطلس مورد انتقاد قرار داد.

“آیا وقتی صحبت از (کشورهای آن سوی اقیانوس اطلس) می شود، تعریف دموکراسی تغییر می کند؟ او گفت.

او گفت که ایالات متحده در مورد دموکراسی در بنگلادش با تشویق احزاب مخالف سخنرانی می کند. آنها در مورد دموکراسی و حقوق بشر به ما سخنرانی می کنند. وضعیت در کشور آنها چگونه است؟

این قدرت را دارد که در هر کشوری حکومت را سرنگون کند و به ویژه کشورهای مسلمان دوران سختی را تجربه می کنند.»

آنها در تلاشند تا دموکراسی را از بین ببرند و حکومتی را معرفی کنند که موجودیت دموکراتیک نداشته باشد. این یک اقدام غیر دموکراتیک خواهد بود. [corrupt people] فقط برای کمی پول.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)