نخست‌وزیر ایتالیا از رکورد LGBT پس از خفیف ترودو دفاع کرد – اخبار RT World

نخست وزیر کانادا از “موضع گیری” رم در مورد مسائل دگرباشان جنسی در جریان اجلاس G7 در ژاپن انتقاد کرد.

جورجیا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا، در جریان نشست گروه هفت آخر هفته، از سابقه خود در مورد مسائل دگرباشان دفاع کرد و به خبرنگاران گفت که جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا “قربانی اخبار جعلی” پس از آن که او روز جمعه در مقابل خبرنگاران از اقدامات او در مورد حقوق دگرباشان ابراز نگرانی کرد.

با چرخیدن دوربین های تلویزیونی، ترودو این را به ملونی گفته بود “کانادا نگران برخی از مواضع ایتالیا در زمینه حقوق دگرباشان است.” و گفت که مشتاقانه منتظر است تا در مورد مسائل با او صحبت کند. قیافه ای در آورد اما در جواب چیزی نگفت.

ملونی گزارش شده بود “غافلگیر شدن” رسانه‌های ایتالیایی بعداً گزارش دادند که برای شنیدن صحبت‌های همتای کانادایی خود در این مورد، زیرا این موضوع در دستور کار آنها برای این جلسه نبود.


برای ازدواج در کلیسا می توان به ایتالیایی ها دستمزد پرداخت

ملونی در صحبت با مطبوعات قبل از ترک هیروشیما در روز یکشنبه، توضیح داد که ترودو بوده است “کمی عجولانه” در نظرات خود اما احتمالاً پس از صحبت با او متوجه شده بود که آنچه در مورد او در رسانه ها نوشته شده است شباهت کمی به واقعیت دارد و او “قربانی اخبار جعلی” او افزود که از زمان تصدی مسئولیت در واقع هیچ قانونی را در مورد مسائل دگرباشان تغییر نداده است.

ملونی و ترودو “در مورد اهمیت حمایت و دفاع از حقوق بشر، از جمله حقوق افراد LGBTQI+ تبادل نظر کردند.” بر اساس بیانیه ای از دفتر ترودو که روز جمعه منتشر شد. ملونی پاسخ داد که دولت او از تصمیمات دادگاه پیروی می کند و از دولت های قبلی منحرف نمی شود. بیانیه ادامه یافت.

وزارت کشور ایتالیا در اوایل سال جاری به شوراهای شهر اعلام کرد که ثبت نام هر دو عضو یک زوج همجنس را به عنوان والدین یک کودک متوقف کنند و در عوض فقط والدین بیولوژیکی را ثبت کنند. این رویه از روشی نشأت می‌گیرد که در آن گواهی‌های تولد خارجی کودکانی که از طریق جانشین باردار شده‌اند، مطابق با قوانین ایتالیا، که رحم اجاره‌ای را ممنوع می‌کند و باروری کمک‌شده را برای زوج‌های دگرجنس‌گرا محدود می‌کند، رونویسی می‌کند. فعالان دگرباشان جنسی این توصیه را همجنسگرا هراسی خوانده اند.

ملونی از دیدگاه های سنتی در رابطه با جنسیت حمایت می کند و در مصاحبه ای در ماه مارس توضیح می دهد که “مرد یا زن بودن ریشه در شخصیت ما دارد و نمی توان آن را تغییر داد.”

سخنگوي فرهنگ نخست وزير پارسال وقتي گفت پرهايش را به هم زد “ارائه کردن [same-sex couples] طبق معمول اشتباه است، زیرا اینطور نیست. و «در ایتالیا زوج‌های همجنس‌گرا قانونی نیستند، مجاز نیستند» در یک مصاحبه تلویزیونی ایتالیا اتحادیه های مدنی همجنس گرایان را در سال 2016 قانونی کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: