ناسا 10 کارآموز جدید فضانوردی را از جمع 12000 متقاضی معرفی کرد

ناسا 10 کارآموز جدید فضانوردی را از جمع 12000 متقاضی معرفی کرد

این زمینه برای شهروندان ایالات متحده که دارای مدرک کارشناسی ارشد در STEM بودند باز بود. (نمایندگی)

هیوستون:

ناسا روز دوشنبه 10 فضانورد کارآموز جدید خود را معرفی کرد که شامل یک آتش نشان تبدیل به استاد دانشگاه هاروارد، یکی از اعضای سابق تیم ملی دوچرخه سواری و یک خلبان که اولین تشکیلات تمام زنانه F-22 را در جنگ رهبری می کرد.

کلاس 2021 از حوزه ای با بیش از 12000 متقاضی حذف شد و اکنون در ماه ژانویه برای انجام وظیفه در مرکز فضایی جانسون در تگزاس گزارش می دهند، جایی که آنها دو سال آموزش خواهند دید.

بیل نلسون، مدیر ناسا در مراسمی به مناسبت خوش آمد گویی به استخدام‌شدگان گفت: «ما به ماه برمی‌گردیم و به مریخ ادامه می‌دهیم – و بنابراین امروز از 10 کاشف جدید استقبال می‌کنیم.

او افزود: «هر نامزد به تنهایی «چیزهای مناسب» را دارد، اما با هم آنها عقیده کشور ما را نشان می‌دهند: E pluribus unum – از میان بسیاری، یکی.

10 نامزد، که در محدوده سنی 32 تا 45 سال قرار دارند، نحوه کار و نگهداری از ایستگاه فضایی بین‌المللی، آموزش پیاده‌روی فضایی، توسعه مهارت‌های روباتیک، استفاده ایمن از جت آموزشی T-38 و یادگیری زبان روسی را برای برقراری ارتباط با همتایان خود خواهند آموخت. .

پس از فارغ التحصیلی، آنها می توانند به ماموریت هایی بر روی ایستگاه فضایی بین المللی یا در اعماق فضا منصوب شوند، از جمله بازگشت برنامه ریزی شده ناسا به ماه در اواخر این دهه تحت ماموریت آرتمیس، که شامل اولین زن و فرد رنگین پوستی می شود که پا بر روی خاک ماه می گذارد.

این رشته برای شهروندان آمریکایی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) بودند – برای اولین بار که چنین الزامی اضافه شد – آزاد بود و در یک آزمون آنلاین موفق شدند. نیاز به مدرک کارشناسی ارشد نیز می تواند با مدرک پزشکی یا تکمیل یک برنامه آزمایشی آزمایشی برآورده شود.

رویاهای دوران کودکی

جسیکا ویتنر، 38 ساله، یکی از فرماندهان نیروی دریایی ایالات متحده که خلبان آزمایشی و مهندس هوافضا است، می گوید: “من برای اولین بار در سنین بسیار پایین علاقه مند شدم فضانورد شوم.”

“من آن دختر کوچک مدرسه بودم که در پارک کنار خانه با موشک بازی می کرد و عاشق کلاس علوم بودم.”

برخی دیگر شامل خلبان جنگنده نیکول آیرز است که بیش از 200 ساعت رزمی دارد و یکی از معدود زنانی است که در حال حاضر با جت F-22 پرواز می کند. در سال 2019 آیرز اولین تشکیلات تمام زنانه هواپیما را در نبرد رهبری کرد.

کریستوفر ویلیامز، 38 ساله، استادیار فیزیک پزشکی در دانشگاه هاروارد است.

ویلیامز که دارای مدرک دکتری در اخترفیزیک از MIT است و سابقه خدمت در زمینه پرتودرمانی سرطان را دارد، گفت: «وقتم را بین کمک به تحقیق در مورد روش‌های بهتری که می‌توانیم پرتودرمانی سرطان را هدف قرار دهیم، تقسیم می‌کردم و سپس به عنوان بخشی از یک تیم چند رشته‌ای برای درمان بیماران کار می‌کردم. یک تکنسین فوریت های پزشکی و آتش نشان داوطلب.

آنیل منون، 45 ساله، یک سرهنگ دوم نیروی هوایی ایالات متحده است که قبلاً اولین جراح پرواز SpaceX قبل از دوره قبلی در ناسا بود.

او که از والدینی از هند و اوکراین به دنیا آمده بود، در زلزله 2010 هائیتی، زلزله 2015 در نپال، و حادثه نمایش هوایی رنو در سال 2011 اولین پاسخ دهنده بود.

کریستینا برچ، 35 ساله، دارای مدرک ریاضیات و بیوشیمی و بیوفیزیک مولکولی، و همچنین دارای مدرک دکترا در مهندسی بیولوژی از MIT است.

او حرفه ای در دانشگاه را ترک کرد تا به عنوان دوچرخه سوار در پیست در تیم ایالات متحده مسابقه دهد، برای المپیک واجد شرایط شد و مدال های جام جهانی را در تعقیب و گریز تیمی و مسابقه مدیسون به دست آورد.

آخرین کلاس ناسا در سال 2017 فارغ التحصیل شد. دو تن از اعضای آن، راجا چاری و کایلا بارون، در حال حاضر در ISS مشغول خدمت هستند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)