مگان مارکل از گزارش های رسانه های بریتانیا انتقاد کرد

«رفتن به زندگی در حال حاضر»: مگان مارکل از گزارش‌های رسانه‌های بریتانیا انتقاد می‌کند

مگان مارکل در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز در ماه مه شرکت نخواهد کرد. (فایل)

لندن:

مگان، همسر شاهزاده هری بریتانیا، روز شنبه از رسانه‌های بریتانیا به دلیل گزارش‌هایی مبنی بر اینکه نامه‌های رد و بدل شده با شاه چارلز نقشی در تصمیم او برای عدم شرکت در مراسم تاج‌گذاری او، که آخرین رویارویی او با مطبوعات است، داشت، انتقاد کرد.

دیلی تلگراف گزارش داد که مگان به پادشاه کنونی نامه نوشت تا نگرانی های خود را در مورد تعصبات ناخودآگاه در خانواده سلطنتی بیان کند. این نامه می گوید که این نامه به دنبال اظهارات او در سال 2021 در مصاحبه با اپرا وینفری مبنی بر اینکه خانواده در مورد تیره شدن پوست پسرش ابراز نگرانی کرده اند ارسال شده است.

گزارش داد که دوشس ساسکس احساس نمی کند که پاسخ رضایت بخشی به نگرانی های خود دریافت کرده است.

سخنگوی مگان گفت: “دوشس ساسکس در حال حاضر به زندگی خود می پردازد و به مکاتبات دو سال پیش مربوط به مکالمات چهار سال پیش فکر نمی کند.”

“هر گونه پیشنهادی در غیر این صورت نادرست و صراحتاً مضحک است. ما رسانه های تبلوید و خبرنگاران مختلف سلطنتی را تشویق می کنیم تا سیرک طاقت فرسایی را که آنها به تنهایی ایجاد می کنند متوقف کنند.”

شاهزاده هری ماه آینده در مراسم تاجگذاری بدون مگان شرکت خواهد کرد که به همراه دو فرزند خردسال این زوج در کالیفرنیا خواهد ماند. بزرگ‌ترین آنها، آرچی، در همان روز چهار ساله می‌شود.

هری و مگان در مارس 2020 از وظایف سلطنتی کناره‌گیری کردند و گفتند که می‌خواهند زندگی جدیدی در ایالات متحده به دور از آزار رسانه‌ها بسازند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)