دموکرات‌های ایالات متحده روزنامه‌نگار پرونده‌های توییتر را به دستگیری تهدید کردند – RT World News

استیسی پلاسکت، نماینده کنگره، مت طیبی را متهم کرد که در جریان شهادت بمب‌گذاری شده‌اش در کنگره در ماه گذشته به خود شهادت دروغ گفته است.

لی فانگ، روزنامه‌نگار مستقل روز پنجشنبه فاش کرد، استیسی پلاسکت، نماینده دموکرات کنگره، مت طیبی، روزنامه‌نگار پرونده‌های توییتر را به اتهام شهادت دروغ تهدید کرد و این روزنامه‌نگار مستقل را متهم کرد که عمداً شراکت بین غول رسانه‌های اجتماعی و سازمان‌های مختلف دولتی ایالات متحده را در طول شهادتش در کنگره در ماه گذشته ارائه کرده است.

فانگ که نسخه‌ای از نامه را از نماینده جزایر ویرجین به دست آورده و منتشر کرده است، خاطرنشان کرد که پلاسکت ادعاهای خود را عمدتاً بر اساس ادعاهایی است که مهدی حسن، روزنامه‌نگار ام‌اس‌ان‌بی‌سی در جریان مصاحبه‌ای که اخیراً بین حسن و طیبی مطرح شده بود – اتهاماتی که فانگ قبلاً در یک مصاحبه رد کرده بود. قطعه اخیر منتشر شده در وبلاگ Substack او.

ادعای پلاسکت مبنی بر اینکه طیبی عمداً CISA (شرکت تابعه امنیت داخلی، آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت) و CIS (مرکز امنیت اینترنت) را به منظور به تصویر کشیدن نادرست یک رابطه صمیمی بر خلاف قانون اساسی بین وزارت امنیت داخلی و توییتر با هم مخلوط کرده است. در یک توییت، که طیبی به محض پی بردن به اشتباه خود، آن را حذف کرده بود و ارتباطی با شهادت او در 9 مارس در مقابل کمیته فرعی مجلس نمایندگان در مورد تسلیحات دولت فدرال نداشت.


دولت ایالات متحده می تواند DM کاربران توییتر - ماسک را بخواند

همانطور که طیبی در روز جمعه به آرون ماته، روزنامه نگار GrayZone اشاره کرد، با این حال، آن اظهار نظر تنها به یکی از بسیاری از ارتباطات مستند بین DHS، پیمانکاران آن (مانند CIS و Election Integrity Partnership) و توییتر اشاره داشت و پرونده های توییتر در نهایت فاش شد. این پلتفرم با CIS و CISA به یک روش کار می کرد.

پلاسکت که طیبی را محکوم کردبه اصطلاح روزنامه نگاردر جلسه کمیته فرعی و متهم کردن وی به تهدید برای افرادی که با او مخالف بودند، نامه خود را با هفت سوال تکمیل کرد و خواستار پاسخگویی تا جمعه گذشته در مورد مجازات تعقیب شهادت دروغ بود که پنج سال حبس دارد. با این حال، طیبی ادعا کرد که حتی تا زمانی که ضرب الاجل رسیده است، پیام را دریافت نکرده است. فانگ با تجزیه و تحلیل این سند فاش کرد که توسط کارکنان حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان و جری نادلر، رئیس سابق کمیته قضایی مجلس نمایندگان، نوشته شده است.

طیبی اولین روزنامه‌نگاری بود که توسط ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر انتخاب شد و گزارشی از ارتباطات داخلی گزارش داد که عمق تبانی بین ده‌ها سازمان دولتی ایالات متحده و پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی برای سرکوب مخالفان و ترویج روایت‌های مطلوب برای واشنگتن را تأیید می‌کرد. هنگامی که او در واشنگتن برای شهادت در مقابل کنگره بود، یک مامور مالیاتی از خانه او بازدید کرد و یادداشتی را در آنچه قانونگذاران جمهوری خواه به عنوان یک تاکتیک ارعاب از سوی دشمنان سیاسی خود محکوم کردند، گذاشت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: