موسس خطوط هوایی به ژاپن می رود تا شخصا از مسافران سرگردان عذرخواهی کند: گزارش

موسس خطوط هوایی به ژاپن می رود تا شخصا از مسافران سرگردان عذرخواهی کند: گزارش

او در 7 می در فرودگاه بین المللی ناریتا ژاپن ظاهر شد

موسس یک شرکت هواپیمایی پس از اینکه به فرودگاهی پرواز کرد تا شخصا از مسافرانی که یک شبه در آنجا گیر کرده اند عذرخواهی کند، خبرساز شد. مطابق با اخبار تایوانچانگ کو-وی، رئیس شرکت هواپیمایی استارلوکس، روز یکشنبه، 7 می، در فرودگاه بین‌المللی ناریتا ژاپن حضور یافت تا از 308 مسافر آسیب‌دیده به دلیل تاخیر عذرخواهی کند.

او در ویدئویی دیده می‌شود که توضیح می‌دهد یک پرواز به دلیل «بادهای واقعاً شدید» به تأخیر افتاده است. آقای کو-وی همچنین اضافه کرد که خطوط هوایی به مسافران بازپرداخت کامل را ارائه خواهند کرد.

آقای کو وی به مسافران گفت که پرواز دوم قبل از اینکه خدمه پرواز از ساعات کاری مجاز خود فراتر بروند، به دلیل بررسی تعمیر و نگهداری هواپیما به تعویق افتاد.

شایان ذکر است، یک سری تاخیر باعث شد مسافران دو پرواز روز شنبه، 6 می، شب را در فرودگاه بین المللی ناریتا بگذرانند. مسافران یک پرواز در ابتدا قرار بود ساعت 3:45 بعدازظهر سوار JX803 شوند، اما تا ساعت 4:20 به تعویق افتاد. pm بدون هیچ توضیحی پس از اینکه یکی از کارکنان به مسافران اطلاع داد که این دو پرواز در حال ادغام هستند، استارلوکس مسافران را در حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر به پرواز دیگری منتقل کرد.

آنها حدود ساعت 7 بعدازظهر سوار هواپیما شدند، فقط برای اینکه پرواز تا ساعت 11 شب به عقب انداخته شد زیرا باید خدمه پرواز دیگری پیدا می شد. این در حالی است که مسافران تقریبا تا نیمه شب در هواپیما نگه داشته شدند و به دنبال آن پرواز لغو شد.

به مسافران گفته شد که باید شب را در ترمینال بگذرانند و تا رسیدن کیسه خواب ها اجازه خروج از هواپیما را نداشتند. ساعت 1 بامداد بالاخره مسافران از هواپیما پیاده شدند. بر اساس گزارش، آنها سپس مجبور شدند در فرودگاه بخوابند و حدود ساعت 9:30 شب به آنها غذا داده شد.

سپس شرکت هواپیمایی اعلام کرد که هواپیما ساعت 6 صبح روز یکشنبه (7 اردیبهشت) بلند می شود، اما پس از آن ساعت پرواز دوباره به ساعت 8 صبح تغییر کرد.

این زمانی بود که آقای کو-وی در فرودگاه ظاهر شد تا از مسافران عصبانی عذرخواهی کند، اما خیلی ها قانع نشدند.

این هواپیما سرانجام حدود 16 ساعت پس از بلند شدن پرواز کرد. صبح به مسافران غذا، آب و کوپن نمی دادند و مجبور بودند صبحانه را خودشان بخرند.