غول تلفن همراه قصد دارد 11000 شغل را کاهش دهد

مارگریتا دلا واله گفت: اولویت های من مشتریان، سادگی و رشد هستند.

دهلی نو:

غول مخابراتی بریتانیایی Vodafone امروز اعلام کرد که 11000 شغل را طی سه سال آینده کاهش می دهد زیرا مدیر اجرایی جدید Margherita Della Valle به دنبال یک سازمان “ساده تر” است زیرا رشد کمی یا بدون رشد درآمد را برای سال مالی جدید پیش بینی می کند. مدیرعامل جدید گفت Vodafone سازمانی لاغرتر و ساده تر خواهد بود، “برای افزایش چابکی تجاری ما و آزاد کردن منابع”.

خانم دلا واله در بیانیه ای گفت: “عملکرد ما به اندازه کافی خوب نبوده است. برای ارائه مداوم، Vodafone باید تغییر کند.”

“اولویت های من مشتریان، سادگی و رشد هستند. ما سازمان خود را ساده می کنیم، پیچیدگی را برای بازیابی مجدد رقابت خود کاهش می دهیم. ما منابع را برای ارائه خدمات با کیفیتی که مشتریان ما انتظار دارند، تخصیص می دهیم و رشد بیشتر را از موقعیت منحصر به فرد Vodafone Business هدایت می کنیم.” مارگریتا دلا واله افزود.

این شرکت گفت که برای به دست آوردن بازارهای مصرفی خود، دوباره بر روی اصول اولیه تمرکز خواهد کرد و “تجربه ساده و قابل پیش بینی” را که مشتریانش انتظار دارند ارائه خواهد کرد.

وودافون گفت که برنامه اقدام بر روی سه اولویت متمرکز شده است – سرمایه گذاری قابل توجهی که در آینده مالی به سمت تجربه مشتری و برند تخصیص داده می شود، 11000 کاهش نقش برنامه ریزی شده طی سه سال، با ساده سازی HQ و بازارهای محلی، و طرح چرخش آلمان، ادامه اقدامات قیمت گذاری. و بررسی استراتژیک در اسپانیا

نیک رید، سلف مارگریتا دلا واله، در دسامبر سال گذشته پس از یک دوره چهار ساله تصدی که با کاهش شدید قیمت سهام شرکت همراه بود، از سمت خود کناره‌گیری کرد.