مهمان هتل در ایالات متحده از خواب بیدار می شود تا مدیر شبانه انگشتانش را می مکد

مهمان هتل در ایالات متحده از خواب بیدار می شود تا مدیر شبانه انگشتانش را می مکد

مدیر هتل در حال حاضر با وثیقه 27000 دلاری در زندان است. (تصویر نماینده/Unsplash)

یکی از مدیران شبانه هتلی در آمریکا پس از اینکه گفته می‌شود به اتاق مهمان وارد شده و انگشتان پایش را مکیده است، دستگیر شد.

بر اساس نیویورک پستدیوید نیل، مدیر 52 ساله هتل 4th Avenue South Hilton در نشویل، در 30 مارس در حال مکیدن انگشتان پاهای مردی پیدا شد. طبق گزارش ها، او یک کارت کلید درست کرد و حدود ساعت 5 صبح وارد اتاق مهمان شد.

به گزارش این نشریه، مهمان به اداره پلیس نشویل گفت که از خواب بیدار شد و دهان آقای نیل را در اطراف انگشتان پایش دید و بلافاصله با او روبرو شد. او مرد 52 ساله را به عنوان یکی از کارمندان هتلی که روز قبل برای تعمیر تلویزیون به اتاقش وارد شد، شناخت.

از سوی دیگر، آقای نیل ابتدا به پلیس گفت که تنها به این دلیل وارد اتاق مهمان شده که بوی دود می‌دهد و می‌خواست مطمئن شود که حالش خوب است. با این حال، پلیس گفت که او هرگز بوی دود را به نگهبان هتل نگفت و هیچ یک از مهمانان یا کارکنان دیگر هتل نیز بوی دود را گزارش نکردند.

همچنین بخوانید | اولین خریدار خانه مارهایی را پیدا می کند که در دیوارهای خانه جدید لغزنده هستند

پلیس گفت که کارت کلید اتاق که آقای نیل برای دسترسی به اتاق هتل ساخته بود تا کنون پیدا نشده است. او روز جمعه در خانه اش در لبنان دستگیر شد و به دزدی شدید و ضرب و جرح متهم شد.

به گفته اداره پلیس، آقای نیل در حال حاضر با وثیقه 27000 دلاری در زندان است.

در همین حال، در یک حادثه عجیب دیگر، اخیراً یک جسد زیر تخت مهمان در هتلی در تبت پیدا شد. مهمان متوجه “بوی قوی” شد که در ابتدا فکر کرد از نانوایی طبقه پایین یا سیستم گرمایش اتاق می آید. او سه ساعت روی یک تخت خوابید اما بعداً به دلیل بوی تعفن به اتاق دیگری منتقل شد. به گزارش بی بی سی، لحظاتی بعد یک جسد کشف شد. اواخر همان شب پلیس یک نفر را در ارتباط با این پرونده دستگیر کرد.