پسر رئیس ادعایی مافیا در جشن فوتبال کشته شد – رسانه – اخبار RT World

ده ها هزار نفر پس از اینکه تیم ناپولی اولین قهرمانی خود در سری آ را در 33 سال گذشته به دست آورد، به خیابان های ناپل ریختند.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که مردی که گمان می‌رود پسر یک پادشاه مافیایی باشد، پنجشنبه شب در ناپل کشته شد و سه نفر دیگر مجروح شدند.

پس از اینکه تیم محلی ناپولی قهرمان سری آ شد، این ترور در یک پس‌زمینه جشن‌های پر سر و صدا انجام شد و ده‌ها هزار هوادار فوتبال در خیابان‌های شهر هجوم آوردند.

وینچنزو کوستانزو چندین گلوله خورد و به بیمارستان منتقل شد و چند ساعت بعد بر اثر جراحات جان باخت. به گزارش روزنامه ایل ماتینو به نقل از واحد تحقیقات پلیس محلی، این جوان 26 ساله به همراه دوست دختر و دو دوست خود بود که قاتل ها در مجموع هفت تیر به سمت آنها شلیک کردند. در نتیجه همراهان کوستانزو همگی مجروح شدند.

بنا بر گزارش ها، بستگان مقتول که به بیمارستان رسیده بودند، پس از اطلاع از مرگ مرد جوان، درها و تجهیزات اورژانس را شکستند.


دستگیری های دسته جمعی در یورش های مافیای ایتالیایی

کوستانزو یک “قابل توجهاین رسانه به نقل از مقامات مدعی شد که سابقه جنایی دارد و پسر یکی از اعضای اصلی مافیای ناپل، مائوریتزیو کوستانزو بود. این مقاله خاطرنشان کرد که درگیری مداوم بین چندین قبیله تشکیل دهنده شبکه جنایی وجود دارد.

این قتل زمانی رخ داد که ده‌ها هزار نفر از هواداران ناپولی با تساوی 1-1 مقابل اودینزه جشن گرفتند و این قهرمانی را برای این تیم تضمین کرد که آخرین بار در سال 1990 به دست آورده بود.

گائتانو مانفردی، شهردار ناپل روز جمعه به سرعت تاکید کرد که تیراندازی «هیچ ربطی به جشن ها نداره” و بود “احتمالاً تسویه حساب هایی که از جشن ها استفاده کرده است.

عصر پنجشنبه، افرادی که روسری، پیراهن و پرچم ناپولی را به تن داشتند، مهمانی های خودجوش را در خیابان ها برپا کردند و به مناسبت این مراسم آتش بازی به راه انداختند.

با این حال، این جشن با نزاع و دعوا در سراسر ناپل خدشه دار شد. مقامات شهر از قبل هزاران افسر پلیس را با تجهیزات ضدشورش مستقر کرده بودند.

به غیر از یک کشته و سه مجروح در این ترور، بیش از صد نفر در پی شادی های پنجشنبه شب در بیمارستان بستری شدند. حال یک زن 20 ساله بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو وخیم گزارش شده است. سه افسر پلیس نیز زخمی شدند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: