دادگاه آلمان ممنوعیت پرچم اوکراین را لغو کرد – RT World News

پلیس برلین استفاده از نماد ملی را در نزدیکی بناهای یادبود شوروی در جشن روز پیروزی جنگ جهانی دوم محدود کرده بود.

دادگاه اداری برلین ممنوعیت پلیس برای نمایش پرچم های اوکراین و همچنین پخش و خواندن آهنگ های نظامی اوکراینی در نزدیکی بناهای یادبود شوروی در طول جشن های روز پیروزی جنگ جهانی دوم در 8 و 9 مه را لغو کرد. پلیس برلین روز شنبه اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد. نسبت به تصمیم اعتراض نکنید ممنوعیت پرچم روسیه همچنان پابرجاست.

پلیس روز جمعه به دلیل نگرانی های امنیتی، نمایش پرچم های هر دو کشور را ممنوع کرد. روبان‌های نارنجی و مشکی سنت جورج – نماد محبوب پیروزی در جنگ جهانی دوم در روسیه – و همچنین لباس‌های نظامی ساختگی ممنوع شد.

اقدام برای ممنوعیت پرچم اوکراین بلافاصله توسط دیپلمات های کیف و جامعه محلی اوکراین محکوم شد.

Vitsche، سازمانی از اوکراینی‌های مقیم آلمان، این ممنوعیت را به چالش کشید و عصر جمعه در این پرونده پیروز شد.

دادگاه اداری موضع قانونی ما را تأیید کرده است که ممنوعیت پرچم اوکراین، به قول خود دادگاه، آشکارا غیرقانونی است. پاتریک هاینمن، وکیل این گروه اوکراینی به رسانه ها گفت. او استدلال کرد که پلیس او هیچ مدرکی برای تهدید امنیت عمومی نداشت” ناشی از نمایش پرچم.

بیشتر بخوانید:
اوکراینی ها محدودیت های پرچم آلمان را مورد انتقاد قرار دادند

برلین چندین مکان یادبود اختصاص داده شده به جنگ جهانی دوم دارد، از جمله بنای یادبود نمادین اتحاد جماهیر شوروی در پارک ترپتوور، که محل تجمع محبوب در روز پیروزی است.

سال گذشته، چندین ایالت آلمان استفاده عمومی از حرف Z را که به یکی از نمادهای عملیات نظامی روسیه در اوکراین تبدیل شده است، غیرقانونی اعلام کردند. 2022.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: