مهاربندهای سیل زده استان کانادا برای باران شدید، 3 جسد پیدا شد

مهاربندهای سیل زده استان کانادا برای باران شدید، 3 جسد پیدا شد

حدود 14000 نفر در چندین منطقه در استان اقیانوس آرام تحت دستور تخلیه هستند.

آبوتسفورد، بریتیش کلمبیا:

مقامات روز شنبه گفتند که جستجوگران پس از بارندگی بی سابقه که بخش هایی از استان را فلج کرد و منجر به کمبود مواد غذایی و سوخت شد، سه جسد را که در اثر رانش زمین در بریتیش کلمبیا با خود بردند، پیدا کردند.

غربی‌ترین استان کانادا پس از وقوع پدیده‌ای موسوم به «رودخانه جوی» در عرض دو روز، وضعیت اضطراری اعلام کرد.

بارندگی جاده‌ها و راه‌آهن‌ها را از بین برد و ونکوور و منطقه پایین‌تر سرزمین اصلی را از بقیه کشور قطع کرد و دسترسی به برخی شهرها را به طور کامل مسدود کرد.

به گزارش Environment Canada، پیش‌بینی می‌شود که سیستم آب‌وهوای مشابه دیگری در روز یکشنبه به شمال بریتیش کلمبیا حمله کند و باران‌های شدید را به پایین‌ترین سرزمین اصلی برساند.

این استان روز جمعه محدودیت‌های موقتی را برای سوخت و سفرهای غیرضروری اعمال کرد تا اختلالات زنجیره تامین را کاهش دهد و به بازیابی کمک‌ها کمک کند.

رئیس پزشکی قانونی استان روز شنبه گفت، سه جسد دیگر پیدا شد، علاوه بر جسد یکی در روز دوشنبه، و تلاش ها برای رسیدن به نفر پنجم گرفتار شده در گل و لای ناموفق بوده است.

لیزا لاپونته در بیانیه ای گفت: «این سال فوق العاده سختی برای همه ما در بریتیش کلمبیا بوده است و قلب من با خانواده ها و جوامعی است که متحمل خسارات غم انگیزی شده اند.

طوفان که از یکشنبه گذشته آغاز شد، باعث بسته شدن خط لوله Trans Mountain و قطع دو خط ریلی مهم شرق به غرب متعلق به شرکت راه آهن کانادا اقیانوس آرام و شرکت ملی راه آهن کانادا شد که به شلوغ ترین بندر کانادا در ونکوور منتهی می شود و مانع عرضه سوخت و سوخت می شود. کالاها

CP گفت کار برای تعمیر زیرساخت های آسیب دیده بدون وقفه ادامه خواهد داشت و خدمات باید در اواسط هفته آینده بازسازی شود.

حدود 14000 نفر در چندین منطقه در استان اقیانوس آرام تحت دستور تخلیه هستند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)