ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا، به رونق ارزهای دیجیتال پیوست و پلتفرم NFT را راه اندازی کرد.

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده، با سرمایه گذاری جدید NFT به بوم کریپتو پیوست

پلت فرم NFT ملانیا ترامپ روی سولانا اجرا خواهد شد. (فایل)

واشنگتن:

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده، روز پنجشنبه پلتفرم NFT خود را راه اندازی کرد، آخرین چهره عمومی که به رونق کریپتو پیوست.

توکن غیر قابل تعویض (NFT) یک شی دیجیتال است که می تواند یک نقاشی، انیمیشن، قطعه موسیقی، عکس یا ویدیو با گواهی اصالت ایجاد شده توسط فناوری بلاک چین باشد. این احراز هویت توسط شبکه ای از رایانه ها غیرقابل نقض تلقی می شود.

بخشی از درآمد حاصل از مجموعه NFT ملانیا ترامپ برای کمک به کودکان تحت سرپرستی استفاده خواهد شد.

ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «من مفتخرم که تلاش جدید NFT خود را اعلام کنم، که مظهر اشتیاق من به هنر است و از تعهد مداوم من به کودکان از طریق ابتکار «بهترین باش» حمایت خواهد کرد.

ما از طریق این پلتفرم جدید مبتنی بر فناوری، مهارت‌های علوم رایانه، از جمله برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار را برای کودکان فراهم می‌کنیم تا پس از پیری از جامعه پرورش‌دهی، رشد کنند.»

اولین NFT، آبرنگی از هنرمند فرانسوی مارک-آنتوان کولون با عنوان “دیدگاه ملانیا” تا پایان سال با قیمت 1 SOL، ارز دیجیتال پروتکل بلاک چین سولانا، (تقریبا 150 دلار) برای خرید در دسترس خواهد بود. .

به گفته وب سایت او، کولون، تصویرگر مد، در مجلاتی از جمله Vogue، Vanity Fair و ELLE منتشر شده است.

بر اساس این بیانیه، این قطعه محدود از آثار هنری دیجیتال «چشم‌های آبی کبالتی خانم ترامپ را تجسم می‌دهد و طلسمی برای الهام بخشیدن به مجموعه‌دار ارائه می‌کند». همچنین شامل یک فایل صوتی ضبط شده از ملانیا ترامپ “با یک پیام امید” است.

پلتفرم ملانیا ترامپ NFT روی سولانا اجرا می شود و هم ارز دیجیتال SOL و هم پرداخت با کارت اعتباری را می پذیرد.

این اولین پروژه عمومی ترامپ از زمان خروج ملانیا از یک سال پیش است.

با استفاده از فناوری بلاک چین در پشت ارزهای دیجیتال، NFT ها هر چیزی را از تصاویر گرفته تا میم ها به آیتم های کلکسیونر مجازی تبدیل می کنند که قابل تکرار نیستند.

NFTها امسال به جریان اصلی تبدیل شدند و اکنون در خانه های حراج بزرگ معامله می شوند و هر ماه چندین صد میلیون دلار از مبادلات به دست می آورند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)