مقامات درباره ابر دود سمی پس از آتش سوزی هامبورگ هشدار می دهند – RT World News

اورژانس به شهروندان گفته است که در خانه بمانند و واحدهای تهویه مطبوع را خاموش کنند

ساکنان هامبورگ به دلیل یک آتش سوزی بزرگ در صبح یکشنبه که می تواند یک ابر دود سمی به سمت مرکز شهر بندری شمال آلمان رانده شود، هشدار داده اند. “روی هوایی که تنفس می کنیم تاثیر بگذارد” به گفته مقامات محلی

“جمعیت منطقه هامبورگ می تواند تحت تاثیر گازهای دود و اجزای شیمیایی موجود در هوای تنفسی به دلیل آتش سوزی قرار گیرد.” هشدار رسمی آتش نشانی هامبورگ را خواند که سطح هشدار را به عنوان “خطر شدید” گفتن ابر دود به سمت مرکز شهر در حال حرکت است.

بر اساس گزارش های رسانه های محلی، آتش سوزی بزرگی را فرا گرفته است “چند انبار” در منطقه روتنبورگ سورت در منطقه هامبورگ-میت، آتش سوزی حدود ساعت 4:30 صبح روز یکشنبه به وقت محلی آغاز شده است. صدای انفجارهای متعددی شنیده شد و تصاویر در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که دود در هوا بلند شده است.


عامل تیراندازی در هامبورگ شناسایی شد

مرکز شهر هامبورگ کاملاً تاریک شده است. سخنگوی سازمان آتش نشانی به خبرگزاری DPA گفت. این سخنگو افزود که “این یک عملیات واقعاً خارق العاده و دشوار است.” به ساکنان توصیه شده است که در و پنجره های خود را ببندند و از خروج از منازل خودداری کنند و همچنین واحدهای تهویه و تهویه مطبوع را خاموش کنند.

هنوز تلفات جانی گزارش نشده است و مقامات علت این آتش سوزی را اعلام نکرده اند. سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد که ظروف مایعات قابل اشتعال در یک ایستگاه کامیون درگیر بوده است – با نشریه آلمانی NDR گزارش شده که سولفید هیدروژن در میان مواد شیمیایی ذخیره شده است. NDR افزود که آتش در ابتدا نسبتاً کوچک بود، اما به دلیل مشکلاتی که در جستجوی منبع آب برای خاموش کردن شعله‌ها وجود داشت، گسترش یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حدود 210 نیروی اورژانس که بسیاری از آنها مجهز به دستگاه تنفسی ویژه هستند در محل حضور دارند. وی گفت: انتظار می رود نیروهای آتش نشانی در طول روز یکشنبه در حال مهار آتش باشند.

تحقیقات درباره علت آتش سوزی پس از اطفای کامل آن آغاز خواهد شد. در نتیجه خدمات ریلی و سایر اشکال محلی حمل و نقل محدود شده یا به تاخیر افتاده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: