مدیر عامل اوبر ماه ها را مخفیانه به عنوان راننده و نماینده تحویل سپری کرده است، این چیزی است که او آموخت

مدیر عامل اوبر ماه ها را مخفیانه به عنوان راننده و نماینده تحویل سپری کرده است، این چیزی است که او آموخت

دارا خسروشاهی به عنوان راننده ده ها سفر انجام داد

دارا خسروشاهی، مدیرعامل اوبر اخیراً فاش کرده است که چندین ماه به عنوان راننده این شرکت وقت صرف کرده است تا تجربیات رانندگان را در طول همه‌گیری درک کند. با این حال، این آزمایش در نهایت مدیر عامل شرکت را مجبور کرد تا “تک فرضیاتی را که ما ساخته ایم دوباره بررسی کند”.

مدیرعامل اوبر در ماه‌های بعد ده‌ها سفر به‌عنوان راننده انجام داد و مردم را در اطراف تپه‌های سانفرانسیسکو حمل کرد. مهتابی شدن آقای خسروشاهی بخشی از کمپین او بود.

در مصاحبه با وال استریت ژورنال، آقای خسروشاهی به اشتراک گذاشت: “من فکر می کنم که این صنعت به طور کلی، تا حدودی رانندگان را بدیهی دانسته است.” او از تجربه خود به عنوان یک راننده مخفی برای ایجاد چندین تغییر مهم در اپلیکیشن ride-hailing استفاده کرد

در طول مدتی که به عنوان یک راننده مخفی کار می کرد، او به دلیل رد کردن سواری توسط این اپلیکیشن تنبیه شد، توسط مشتریان انعام گرفت و با چندین چالش دیگر روبرو شد که به او کمک کرد تا مسائلی را که رانندگان با آن روبرو هستند درک کند.

مدیر عامل شرکت در حین به اشتراک گذاشتن تجربه خود به عنوان راننده Uber، گفت که برای ثبت نام به عنوان راننده تلاش کرده است، چیزی به نام طعمه انعام را از نزدیک دید و به دلیل رد سفر توسط برنامه مجازات شد. به طرز شگفت انگیزی سخت گرفتن، بی ادبی برخی از سواران اوبر بود.

WSJ گزارش داد که پروژه بومرنگ با کد کمپین به شکل گیری چیزی کمک کرده است که به یکی از بزرگ ترین تغییرات کسب و کار اوبر از زمان شروع آن در سال 2009 تبدیل شده است. مدیرعامل برای افزایش سود از سوی سرمایه گذاران تحت فشار بود.

اوبر پس از بازگشایی اقتصاد در سال 2021 با کمبود نیروی کار مواجه شد. این شرکت متوجه شد که باید برای جذب رانندگان بیشتر از اینکه فقط به آنها پاداش بدهد، تلاش کند. این شرکت تغییرات دشواری را که رانندگان خواسته بودند اتخاذ کرد و آنها نتیجه دادند.

درآمد سهم سواری اوبر در سال 2022 بیش از دو برابر شد و این شرکت اولین سود تعدیل شده تمام سال خود را از زمان تأسیس خود به ثبت رساند. بر اساس دریافت‌های مصرف‌کننده تحلیل‌شده توسط شرکت تحقیقات بازار YipitData، اکنون 74 درصد از بازار سهم سواری ایالات متحده را در اختیار دارد، از 62 درصد در اوایل سال 2020.

آقای خسروشاهی گفته است که “تمام تجربه بسیار بد بود.”

او دوران خود را به عنوان راننده اوبر با استفاده از یک تسلای دست دوم برای تبدیل شدن به یک راننده اوبر که مردم را در سراسر شهر راننده می‌کند، با یک لیست پخش Spotify و همه چیز شروع کرد.

آقای خسروشاهی او را وادار کرد تا چندین تغییر را اعمال کند، اما او گفت که هنوز راه زیادی در پیش است.