معشوقه ادعایی بیل گیتس با “جاسوس” روسی مرتبط است – Daily Mail – RT World News

اسناد حاکی از آن است که میلا آنتونووا یکی از همکاران جنایتکار جنسی بدنام جفری اپستاین بود.

بر اساس گزارش روزنامه بریتانیایی، یک بازیکن کارت روسی که چندین سال پیش با بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت رابطه داشته، با آنا چپمن، جاسوس فرضی کرملین که در سال 2010 به اتهام جاسوسی در ایالات متحده دستگیر شد، ارتباط داشته است. دیلی میل در روز جمعه.

میلا آنتونووا – بازیکن بریج که چندین رسانه این هفته گزارش دادند که از سال 2009 با گیتس رابطه نامشروع داشته است – در یک عکس تازه کشف شده در حال قدم زدن در کنار چپمن در شهر نیویورک ثبت شد. این روزنامه ادعا می‌کند که این عکس که تصور می‌شود در سال 2009 یا 2010 گرفته شده باشد، تقریباً همزمان با تلاش‌های ادعایی گیتس با آنتونوا که چندین دهه جوان‌تر بود، گرفته شده است.

این گزارش می افزاید که آنتونوا یک “همکار و ذینفع مالی جفری اپستین، سرمایه دار فقید و مجرم جنسی محکوم شده.” جزئیات مربوط به رابطه بین آنتونوا و چپمن، دختر یک افسر سابق KGB که از ایالات متحده اخراج شده است، ناشناخته باقی مانده است.

رابطه ادعایی بین گیتس و آنتونوا این هفته پس از افشای سوابق اپستین به وال استریت ژورنال آشکار شد. دیلی میل می‌گوید که هیچ پیشنهادی مبنی بر انجام اشتباه توسط آنتونوا وجود ندارد و تلاش‌ها برای شفاف‌سازی این موضوع از نمایندگان گیتس در این هفته ناموفق بوده است.


اپستین از بیل گیتس اخاذی کرد - WSJ

ظهور این عکس چند روز پس از گزارشی است که حاکی از آن بود که اپستین تهدیدهایی را برای افشای رابطه ادعایی گیتس با آنتونووا انجام داده است، که گفته می شود بلافاصله پس از ملاقات این زوج در مسابقات بریج در واشنگتن دی سی در سال 2009 رخ داده است.

وال استریت ژورنال گزارش داد که در سال 2017، سالها پس از پایان رابطه ادعایی گیتس و آنتونوا، اپستین به گیتس ایمیل زد و از گیتس درخواست کرد که هزینه های مدرسه ای را که اپستین برای شرکت آنتونوا برای شرکت در یک دوره برنامه نویسی کامپیوتر پرداخت کرده بود، بازپرداخت کند.

WSJ اضافه کرد که “لحن پیام این بود که اپستین از این ماجرا می‌دانست و می‌توانست آن را افشا کند.” و اینکه گیتس پس از رد درخواست اپستین برای پیوستن به یک سرمایه گذاری مالی که در آن شرکت داشت، رخ داد.

چپمن در سال 2010 به اتهامات ایالات متحده مبنی بر توطئه برای عمل به عنوان یک مامور ثبت نام نشده اعتراف کرد و در همان سال به عنوان بخشی از توافق مبادله زندانیان بین واشنگتن و مسکو به همراه 9 تبعه روس دیگر که توسط مقامات آمریکایی نیز متهم شده بودند به روسیه اخراج شد. از جاسوسی

آنتونوا، که گفته می شود 39 سال دارد، در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: