مسدود شدن کشتی تفریحی فوق لوکس از 2 بندر به دلیل شیوع کووید – اخبار RT World

شیوع کووید یک سفر دریایی فوق‌العاده لوکس را به یک اودیسه واقعی تبدیل کرده است، زیرا دو جزیره کارائیب مانع از ورود کشتی به بنادر آن شده است، پس از اینکه آزمایش 55 سرنشین آن مثبت شد.

جدیدترین کشتی کروز Royal Caribbean Odyssey of the Seas که در 18 دسامبر فلوریدا را برای یک سفر هشت شبه به کارائیب ترک کرد، روز یکشنبه برای مدت کوتاهی به بندر بازگشت. در آنجا یک مسافر علامت دار و افراد نزدیکش کشتی را ترک کردند. با این حال، تغییرات مسیر پیش بینی نشده بیشتری در پیش بود.

روز سه‌شنبه، سخنگوی رویال کارائیب به یو‌اس‌ای تودی گفت که طی آزمایش‌های هفتگی معمولی، آزمایش برخی از خدمه کاملاً واکسینه شده مثبت شده است.


تجمع نخبگان میلیاردرها در Omicron لغو شد

مخاطبین نزدیک به سرعت شناسایی شدند و هر کدام بلافاصله وارد قرنطینه شدند.لیان سیرا کارو گفت که 55 نفر در مجموع به این ویروس مبتلا شده اند.

علیرغم اینکه این تعداد نسبتاً کم است – 3587 مسافر و 1599 خدمه در کشتی هستند – شیوع بیماری به این معنی بود که بنادر کوراسائو و آروبا، جایی که کشتی قصد داشت در آن پهلو بگیرد، کشتی را دور کردند.

این تصمیم همراه با جزایر و از روی احتیاط فراوان، به دلیل روند فعلی موارد در جوامع مقصد و وجود موارد مثبت COVID-19 در هواپیما گرفته شده است … که 1.1٪ از جامعه داخل کشتی را تشکیل می دهد.Sierra-Caro در بیانیه ای گفت.

رویال کارائیب تأیید کرد که برنامه سرگرمی در کشتی بدبخت نیز تغییر کرده است، در حالی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده تحقیقاتی را آغاز کرده است.

به گفته رویال کارائیب، Odyssey of the Seas اولین کشتی تفریحی کلاس اولترا کوانتومی است که در ایالات متحده حرکت می کند. از جمله ویژگی‌های دیگر، دیوار کوهنوردی، ماشین‌های سپر، تیوب چتربازی، شبیه‌ساز موج‌سواری و انواع چشم‌گیر رستوران‌هایی است که غذاهایی از سراسر جهان ارائه می‌کنند.

در اوایل همه‌گیری، کشتی‌های کروز شیوع گسترده کووید را تجربه کردند و بسیاری از کشتی‌ها از ورود به بنادر جلوگیری کردند.