از تعطیلات خود با این آهنگ ها، سرودها لذت ببرید

کریسمس مبارک 2021: از تعطیلات خود با این آهنگ ها، سرودها لذت ببرید

می‌توان از سهم خود از آثار کلاسیک کریسمس در صفحه فهرست‌های پخش فصلی پلتفرم‌های پخش لذت برد

موسیقی کریسمس همیشه خوب اجرا شده است. تا حدود چند سال پیش، همه چیز در مورد هیجان سی‌دی‌های جدید در فروشگاه‌های موسیقی پیش از کریسمس بود، یا تک‌آهنگ‌های جشنی که هر ماه دسامبر ۱۰ جایگاه برتر جدول را اشغال می‌کردند. اکنون، در عصر اینترنت، اگرچه رسانه تغییر کرده است – می‌توانید از سهم خود از کلاسیک تعطیلات در صفحه فهرست‌های پخش فصلی پلتفرم‌های استریم لذت ببرید – جوهر موسیقی کریسمس یکسان است.

صرف نظر از اینکه این یک گردهمایی خانوادگی است، یا اگر داوطلبانه به دلیل بیماری همه گیر در انزوا هستید، این آهنگ ها را به لیست پخش خود اضافه کنید و روح کریسمس را زنده نگه دارید.

1) تنها چیزی که برای کریسمس می خواهم تو هستی – ماریا کری

حتی پس از سال‌ها انتشار، این آهنگ در صدر جدول زمانی که درباره کریسمس صحبت می‌کنید، قرار دارد. این آهنگ در هر جایی کار می کند و مهم نیست که چند بار به آن گوش می دهیم، احساس شادی به ما می دهد.

2) تنها آرزوی من (امسال) – بریتنی اسپیرز

“من دقیقا می دانم که امسال چه می خواهم، بابانوئل، صدای من را می شنوی؟” همانطور که بریتنی از بابانوئل التماس می کند که کسی او را دوست داشته باشد، ما نمی دانیم که آیا او دوست پسری به او تحویل می دهد یا نه.

3) زمان کریسمس شگفت انگیز – دایانا راس

این یکی از محبوب ترین آهنگ های کریسمس است. از آنجایی که ماه جشن شادی و امید را به ارمغان می آورد، آهنگ به خوبی با حال و هوا پیش می رود.

4) بابا نوئل به من بگو – آریانا گرانده

این یک آهنگ پاپ تعطیلات است که در آن آریانا گرانده اساساً زندگی عاشقانه خود را با زمان کریسمس مرتبط می کند. این یک آهنگ جذاب با موسیقی جذاب است.

5) کریسمس گذشته – وام!

یک آهنگ دلخراش در ماه دسامبر، این آهنگ به یکی از بزرگترین آهنگ های کریسمس تبدیل شد. برای بسیاری، این شماره از جورج مایکل آهنگ مورد علاقه هر سال بوده است. آنها بارها و بارها و بارها به آن گوش داده اند.

وقتی نوبت به کریسمس می رسد، تقریباً در هر لحظه یک سرود وجود دارد. در اینجا چند مورد محبوب وجود دارد:

1) جینگ بلز

«زنگ جرنگ جرنگ زنگ، زنگ جینگ، تمام راه. آه چه لذتی دارد سوار شدن در سورتمه باز تک اسبی!» ما فکر نمی کنیم هیچ آهنگ دیگری به اندازه Jingle Bells، شادی جشن جشن را گسترش دهد. این یک الزام کریسمس است.

2) دور در یک آخور

این سرود اولین بار در اواخر قرن نوزدهم منتشر شد. این یکی از محبوب ترین سرود در سراسر جهان است.

3) کریسمس را به شما تبریک می‌گوییم

کمتر کسی پیدا می شود که این عدد محبوب را در این زمان از سال نشنیده باشد. به عنوان یک گیلاس روی کیک برای کریسمس عمل می کند.

4) شب خاموش

“Stille Nacht” که در اصل به آلمانی نوشته شده بود در سال 1818 ساخته شد و در سال 1859 به انگلیسی ترجمه شد.

5) شادی برای جهان

متن این سرود به جای جشن گرفتن تولد عیسی مسیح، نشان دهنده بازگشت پیروزمندانه مسیح است.