مسافر دلتا متهم به گرفتن و بوسیدن اجباری مهماندار هواپیما: گزارش

مسافر دلتا متهم به گرفتن و بوسیدن اجباری مهماندار هواپیما: گزارش

مسافر دیوید آلن بورک، 61 ساله شناسایی شده است

یک مسافر درجه یک هواپیمایی دلتا پس از متهم شدن به زور زدن به مهماندار مرد و بوسیدن گردن او دستگیر شد. نیویورک پست گزارش شده است. این مسافر دیوید آلن بورک 61 ساله است که از مینه سوتا به آلاسکا سفر می کرد تا املاک دوست مرده خود را حل کند.

آقای بورک به عنوان یک مسافر درجه یک در پرواز خطوط هوایی دلتا، قبل از برخاستن از مینیاپولیس حق نوشیدنی داشت. با این حال، خدمه به او گفت که “وقتش تمام شده” تا برای او شراب قرمز سرو کند. بعد از برخاستن، مهماندار هواپیما که TC نام داشت، یک لیوان شراب قرمز برای او سرو کرد. بر اساس یک سوگندنامه، وقتی بعداً برگشت تا سینی های غذا را از او جمع کند، آقای بورک دستش را دراز کرد تا با تی سی دست بدهد.

10 دقیقه بعد، آقای بورک برای استفاده از سرویس بهداشتی بلند شد و در آشپزخانه ای که تی سی در آن بود توقف کرد.

او قبل از درخواست بوسه به مهماندار مرد گفت که “خیلی زیبا” است. خدمتکار پاسخ داد: «نه، متشکرم،» که بورک سپس گفت: «باشه، پس گردنش خوب است» و سپس او را گرفت و روی گردنش کاشت، و او را بسیار بد کرد. ناراحت.”

در این سوگند نامه آمده است: «TC هرگز رضایت شفاهی یا ضمنی به بورک نداد تا به او اجازه دهد تا TC را لمس کند یا ببوسد، یا اینکه او فکر کند انجام این کار اشکالی ندارد.

با توجه به شرایط پیش آمده، مهماندار مجبور شد برای ادامه مسیر شش ساعته به سمت عقب هواپیما حرکت کند. بعداً توسط یک مهماندار جداگانه به او اطلاع دادند که مسافر به سینی که حاوی غذای کاپیتان بود آسیب رسانده است.

او بعداً دو لیوان دیگر شراب قرمز درخواست کرد و طبق قولنامه قبل از اینکه بخوابد «هدر رفت».

وقتی هواپیما در آنکوریج سقوط کرد، آقای بورک توسط پلیس فرودگاه بازداشت شد. پس از بازجویی، او بلند شدن برای استفاده از توالت، شکستن یک بشقاب و کاشت بوسه ناخواسته را انکار کرد. با این حال، او اذعان کرد که قبل از پرواز “مقدار زیادی” مشروب خورده است.

مسافر سرکش همچنین مصرف سه لیوان شراب قرمز را انکار کرد و گفت که فقط اولین لیوانی را که TC به او سرو کرده است نوشیده و بقیه پرواز را خوابیده است.

این مسافر در نهایت به مداخله با اعضای خدمه پرواز و اظهارات نادرست متهم شد قبل از اینکه آزاد شود. او قرار است در ۲۷ آوریل به دادگاه بازگردد.