مرد هندی الاصل در سنگاپور پس از پایین انداختن از پله ها در خارج از مرکز خرید جان خود را از دست داد.

مرد هندی الاصل در سنگاپور پس از پایین انداختن از پله ها در خارج از مرکز خرید جان خود را از دست داد.

آقای عبدالکاها به ایجاد صدمات شدید داوطلبانه متهم شد.

یک مرد 34 ساله هندی الاصل پس از اینکه مرد دیگری او را از پله های بیرون از یک مرکز خرید در سنگاپور هل داد، جان خود را از دست داد. مطابق با PTI، این حادثه ماه گذشته در مرکز خرید کنکورد در خیابان Orchard رخ داد.

مردی که ثواندران شانموگام نام داشت، پس از هل دادن محمد ازفری عبدالکاها، 27 ساله، از پله ها به عقب به پایین سقوط کرد.

آقای شانموگام دچار شکستگی های متعدد در جمجمه شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. او روز جمعه در کوره‌سوزی ماندای سوزانده شد. PTI گزارش شده به نقل از استریتس تایمز

از سوی دیگر، آقای عبدالکاها به ایجاد صدمات شدید داوطلبانه متهم شد. او ظاهراً این جرم را در حالی مرتکب شده بود که پس از زندانی شدن برای جرایم دیگر، تحت حکم عفو قرار داشت.

همچنین بخوانید | مدیر عامل اوبر ماه ها را مخفیانه به عنوان راننده و نماینده تحویل سپری کرده است، این چیزی است که او آموخت

حالا اگر مجرم شناخته شود، این جوان 27 ساله ممکن است تا 10 سال حبس و همچنین عصا یا جریمه نقدی محکوم شود. او همچنین ممکن است با یک حبس اضافی تا 178 روز روبرو شود.

مشخص نیست که این دو مرد قبل از حادثه با هم آشنایی داشتند یا خیر.

نکته قابل توجه این است که این حادثه در خارج از یک مکان محبوب شبانه در مرکز خرید کنکورد رخ داده است. روز جمعه، کلوپ شبانه این ادعا را رد کرد که آقای شانموگام صبح روزی که از پله ها پایین رانده شده بود، از محل آن بازدید کرده است.

این کلوپ شبانه از مردم خواست تا حدس و گمان نکنند و به خانواده شانموگام تسلیت گفت. گفته شد که “بسیار غم انگیز و متأسفانه برای از دست دادن آنها”.