ارتش آلمان پس از افزایش مشاهده پهپادها در پایگاه ها وارد عمل می شود – رسانه – اخبار RT World

روزنامه تاگس‌اشپیگل گزارش می‌دهد که بوندس‌ور می‌خواهد سامانه‌های ضد هواپیماهای بدون سرنشین بیشتری بخرد تا از تهاجمات جلوگیری کند.

منابع امنیتی آلمان به روزنامه تاگس اشپیگل گفتند، ارتش آلمان در حال برنامه ریزی برای خرید تجهیزات ضد پهپاد بیشتری برای محافظت از پایگاه های خود در برابر هجوم پهپادهای ناشناس ناشناس است.

بوندسوهر تصمیم گرفت توانایی های خود را در این زمینه به دلیل مشاهده افزایش یافته افزایش دهد “مشکوک” در این مقاله آمده است که هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز تاسیسات نظامی کشور در ماه های اخیر.

این روزنامه روز شنبه گزارش داد که مکان‌های آسیب‌دیده شامل محدوده‌هایی است که سربازان اوکراینی در حال آموزش برای کار با تانک‌ها و APC‌های آلمانی هستند که برلین در اختیار کیف قرار داده است. این منبع افزوده است که منشا این هواپیما مشخص نیست.

این رسانه نوع یا مقدار سیستم های ضد پهپادی که ارتش آلمان قرار است به دست آورد را فاش نکرد.

Bundeswehr در حال حاضر از پارازیت‌های HP-47 استفاده می‌کند که به آن اجازه می‌دهد کنترل یک پهپاد ورودی را در دست بگیرد و آن را مجبور به فرود، سقوط یا پرواز به سمت اپراتور برای افشای مکان خود کند.

بنا بر گزارش ها، ارتش تابستان گذشته پس از مشاهده اولین پهپادها در حال پرواز بر فراز پایگاه ها، شروع به تهیه این سیستم ها کرد. این روند در حال حاضر خواهد بود “تشدید شد” با توجه به منابع


رونق تجارت اسلحه آلمان در بحبوحه بحران اوکراین - بلومبرگ

ارتش آلمان حدود 1500 ملک در سراسر کشور از جمله پادگان ها، میدان های آموزشی و ساختمان های اداری دارد. بر اساس مقررات هوانوردی آلمان، پرواز هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز آنها ممنوع است.

آلمان که در سال 2022 2 میلیارد یورو (2.2 میلیارد دلار) برای کمک نظامی به اوکراین هزینه کرد، انتظار دارد امسال 2.2 میلیارد یورو (2.4 میلیارد دلار) دیگر به این امر اختصاص دهد.

طی چند ماه گذشته، برلین قول داده است که 18 تانک جنگی اصلی لئوپارد-2 و 40 خودروی جنگی پیاده نظام ماردر را به کیف تحویل دهد. مقامات اوکراینی ادعا می کنند که این سخت افزار قرار است در بهار در یک ضد حمله بزرگ علیه نیروهای روسیه استفاده شود.

اولین گروه از نیروهای اوکراینی دوره آموزشی خود را در مورد عملیات لئوپارد-2 در اواسط ماه مارس در ایالت نیدرزاکسن به پایان رساندند. به گزارش تاگس اشپیگل، تعدادی پهپاد در این مکان مشاهده شده است.

مسکو مدت‌هاست تحویل تسلیحات و مهمات به اوکراین توسط ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا را محکوم می‌کند و استدلال می‌کند که این سلاح‌ها تنها به تشدید و طولانی‌تر شدن جنگ کمک می‌کنند و در عین حال نتوانسته‌اند نتیجه نهایی آن را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید:
رهبر مذهبی آلمان دیپلمات های اوکراینی را فراخواند

دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور سابق روسیه، که در حال حاضر به عنوان معاون رئیس شورای امنیت فعالیت می‌کند، قبلاً توانایی اوکراین برای اجرای ضدحمله پیشنهادی را مورد تردید قرار داد و گفت که ادعاهای مقامات در کیف صرفا “تبلیغات”.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: