مرد ترنس پس از زایمان پرستاران را به خاطر برچسب “مادر” مورد انتقاد قرار می دهد – RT World News

یک مرد تراجنسیتی که زایمان کرده است از پرستاران به خاطر لقب “مادر” انتقاد کرده است. ساکن لس آنجلس که ریش دارد، مدعی شد که در دوران بارداری خود مورد سوءجنسیت قرار گرفته است و خواسته است که او را پدر خطاب کنند.

بنت کاسپار ویلیامز، 37 ساله، اهل لس آنجلس، در مصاحبه اخیر با دیلی میل، تجربه آسیب زا از برچسب زدن به عنوان “مادراو در اکتبر 2020 یک نوزاد پسر سالم به نام هادسون به دنیا آورد.

کاسپار ویلیامز که در سال 2014 انتقال را آغاز کرد و در سال 2015 سینه هایش را برداشتند، در سال 2020 پس از ترک درمان هورمونی به طور طبیعی باردار شد. هادسون، فرزندی که با همسرش مالک باردار شد، با سزارین به دنیا آمد.

علیرغم اینکه بارداری بدون مشکل پیش می رود، کاسپار-ویلیامز از آن زمان شکایت کرده است که در زمان بستری شدن در بیمارستان اغلب مورد سوءجنسیت قرار گرفته است.

تجارت بارداری – و بله، من می گویم تجارت، زیرا کل موسسه مراقبت از بارداری در آمریکا حول فروش مفهوم “مادری” متمرکز شده است – آنقدر با جنسیت در هم آمیخته است که فرار از سوءجنسیت دشوار بود.” او به دیلی میل گفت.

مرد ریشو که هادسون را به دنیا آورد، این وقایع را چنین توصیف کرد:نارسا“حتی با داشتن ریش پر، سینه صاف و نشانگر جنسیت “مذکر” در تمام مشخصات من، مردم نمی‌توانستند به طور پیش فرض مرا “مادر”، “مادر” یا “خانم” صدا نزنند. او اضافه کرد.

کاسپار-ویلیامز مدعی شد که هیچ چیز در مورد بارداری باعث نمی‌شود او احساس زنانگی کند و خاطرنشان کرد که حمل نوزاد در طول همه‌گیری شجاعانه‌ترین کاری بود که انجام داده بود.

“هیچ چیز قوی تر از این نیست که بتوانم بگویم من پدری هستم که فرزندم را خلق کرده است.” او ادعا کرد. پدر به میل گفت که پسرش یک دادا و یک پاپا خواهد داشت که هر دو هستند.طبیعی” و ”معمولی

این مصاحبه پس از جایگزینی کلمه “که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت” انجام شد.مادران” با “افراد در حال تولد” در اسناد راهنمایی سلامت مادر در پیشنهاد بودجه دولت بایدن در تابستان امسال گنجانده شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: