اتریش حرفه ای را نام می برد که برای آن 4th Covid Jab توصیه می شود – RT World News

هیئت ملی واکسیناسیون اتریش تجویز چهارمین واکسن کووید-19 را به افرادی که در بخش مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند توصیه کرده است، اما اذعان داشت که داده‌های کافی برای توصیه چهارمین واکسن جهانی وجود ندارد.

در دستورالعمل به روز شده ای که اواخر پنجشنبه منتشر شد، هیئت ملی واکسیناسیون اعلام کرد که نوع Omicron کووید-19 حرفه های مراقبت های بهداشتی را در معرض افزایش در معرض ویروس کشنده قرار می دهد.

با توجه به موج قریب‌الوقوع Omicron، (واکسیناسیون چهارم) می‌تواند در مناطق پرخطر (به عنوان مثال، پرسنل مراقبت‌های بهداشتی در معرض خطر) و در مناطق بحرانی سیستمیک از شش ماه پس از سومین واکسیناسیون ارائه شود. هیئت گفت.

گروه واکسن پیشنهاد کرد که واکسن تزریق شود “خاموش برچسب” – یا بدون تأیید نظارتی – به کارکنان مراقبت های بهداشتی و سایرین در بخش های حیاتی پس از مشاوره پزشکی.

آنها خاطرنشان کردند که فقدان مدرک وجود دارد، اما پیشنهاد آنها بر اساس فرض است. هنوز هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این واکسیناسیون اضافی می تواند از عفونت جلوگیری کند وجود ندارد. با این حال، می توان فرض کرد که می توان از بیماری های جدی پیشگیری کرد. آن گفت.

روز چهارشنبه، اتریش اعلام کرد که محدودیت‌ها را برای کاهش سرعت گسترش نوع Omicron از 27 دسامبر تشدید خواهد کرد. این حرکت پس از چهارمین قرنطینه ملی در ماه نوامبر و قرنطینه مداوم برای افراد واکسینه نشده انجام می‌شود.

اتریش همچنین اولین کشوری است که از فوریه واکسیناسیون اجباری همه شهروندان را اعلام کرده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: