نمونه اولیه تلویزیون قابل لیس زدن ابروها را بالا می برد – RT World News

مخترع اولین تلویزیون قابل لیسیدن هومی میاشیتا ابراز امیدواری کرده است که خلقت او به مردم در برقراری ارتباط در طول همه گیری کمک کند، اما بسیاری فکر می کنند که لیسیدن صفحه نمایش “دیوانه” است.

این دستگاه که Taste the TV (TTTV) نام دارد، اخیراً برنده دو جایزه برای نوآوری شده است. این شامل چرخ فلکی از 10 لوله نمونه طعم دهنده است که برای بازسازی طعم یک غذای خاص مخلوط می شوند و سپس روی یک رول فیلم شفاف روی صفحه پخش می شوند تا کاربر بتواند آن را امتحان کند. طعم‌ها شامل شیرین، ترش، تند و شور است، با آزمایش‌های فعلی که «منوی غذا» و طعم «الکل» را ارائه می‌کند.

هدف این است که این امکان را برای مردم فراهم کنیم که تجربه چیزی مانند غذا خوردن در یک رستوران در آن سوی دنیا را داشته باشند، حتی زمانی که در خانه می مانند.به نقل از رویترز، میاشیتا، که در دانشکده ریاضیات جامع در دانشگاه توکیو میجی کار می کند، گفت.


تسلا ویژگی بازی‌های پرخطر تصادف را در میان بررسی‌ها متوقف می‌کند

این دانشمند و 30 شاگردش حدود یک سال طول کشید تا نمونه اولیه را به پایان برسانند، نسخه تجاری آن حدود 100000 ین (875 دلار) قیمت دارد. به عقیده میاشیتا، این دستگاه می‌تواند به طور بالقوه برای آموزش از راه دور برای ساملی‌ها و سرآشپزها و همچنین در صنعت سرگرمی مورد استفاده قرار گیرد.

مخترع TTTV اکنون در حال بحث در مورد استفاده از فناوری اسپری در دستگاه های دیگر است و امیدوار است که پلتفرمی ایجاد کند که به کاربران امکان دانلود سلیقه ها را بدهد.

با این حال، مشخص نیست که آیا این دستگاه نوآورانه مورد استقبال عموم مردم قرار خواهد گرفت، به ویژه در طول همه گیری. بسیاری از کامنت‌گذاران در رسانه‌های اجتماعی درباره آینده تلویزیون قابل لیس کردن تردید دارند.

من آنقدر در سلامت عمومی بودم که همه چیز را دیدم…یکی از توییت‌های حیرت‌زده خواند و دیگری گفت:توسعه دهندگان دیوانه هستند

وقتی از کنار مک‌دونالد رد می‌شوید، اما مامان می‌گوید تلویزیون ال‌جی قابل لیسیدن در خانه داریم.» سومین نظر دهنده به شوخی گفت.

پورنو در شرف دیوانه شدنیک کاربر نتیجه گرفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: