مرد بریتانیایی ساعاتی پس از تشییع جنازه پدر در سانحه رانندگی کشته شد

مرد بریتانیایی ساعاتی پس از تشییع جنازه پدر در سانحه رانندگی کشته شد

مایکل استاک به دو سال و هشت ماه زندان محکوم شد.

یک مرد انگلیسی پس از شرکت در مراسم تشییع جنازه پدر خود، در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد که پسر عمویش که تحت تأثیر الکل و مواد مخدر بود، مرسدس بنز آنها را در راه خانه به تیر چراغ برق کوبید.

مطابق با ولز آنلاین، مایکل استاک کنترل ماشینش را از دست داد، ماشین‌های پارک شده را قبل از چرخیدن در جاده، خراب کردن ستون‌ها، تیر چراغ‌ها و سرپناه اتوبوس، قبل از اینکه روی سقف آن برگرداند، از دست داد. سرنشین صندلی جلوی استوک، دین هِون، از خودرو به پایین پرتاب شد و از ناحیه سر دچار جراحات مرگبار شد. استاک نیز در این تصادف به شدت مجروح شد و سه ماه را در بیمارستان گذراند.

این خبرگزاری در ادامه گزارش داد که متهم و پسر عموی دومش که در همان خیابان بزرگ شده اند، یک روز قبل از تصادف آخر شب را برای شرکت در مراسم تشییع جنازه خانواده و بیداری پدر آقای بهشت ​​گذرانده بودند.

دادگاه تاج و تخت سوانسی در ولز شنید که استاک آرزو می کرد که ای کاش او کشته شده در تصادف بود و پسر عمویش که او را مانند برادرش توصیف می کرد زنده می ماند.

جید، دختر مستر بهشت، از پدرش به عنوان “اولین عشق، بهترین دوست، و کسی که باعث شد من لبخند بزنم” در روزهای سخت به یاد می آورد.

زمانی که مایکل استاک برای صدور حکم وارد دادگاه شد، قبلاً اعتراف کرده بود که با رانندگی بی احتیاطی باعث مرگ شده است. او پیش از این یک بار به دلیل یک جرم نامرتبط محکوم شده بود.