استاد ایالات متحده پس از ادعای جعل آمار نژادپرستی – رسانه ها – اخبار RT World

یک استاد جرم شناسی دانشگاه ایالتی فلوریدا پس از اینکه شش مورد از مطالعاتش به دلیل داشتن داده های ساختگی پس گرفته شد، تحت بازجویی قرار گرفت

فلوریدا استاندارد هفته گذشته گزارش داد، اریک استوارت، استاد جرم شناسی دانشگاه ایالتی فلوریدا، پس از یک ماه غیبت، بی سر و صدا استعفا داده است و در بحبوحه تحقیق در مورد اینکه آیا او داده های تحقیقات متعدد را برای افزایش شیوع نژادپرستی در ایالات متحده جعلی کرده است یا خیر، استعفا داده است.

استوارت، یکی از اعضای انجمن جرم شناسی آمریکا، اولین بار در سال 2019 توسط یکی از نویسندگان یکی از مطالعاتش، استاد جرم شناسی دانشگاه آلبانی، جاستین پیکت، به طور علنی متهم به جعل داده ها شد که ادعا کرد استوارت چندین تغییر گمراه کننده در اعداد و ارقام ایجاد کرده است. مقاله آنها در سال 2011 “تهدید قومی و کنترل اجتماعی: بررسی حمایت عمومی از استفاده قضایی از قومیت در مجازات” بلافاصله قبل از انتشار.

مطالعه منتشر شده ادعا می کند که تمایل عمومی برای احکام شدیدتر برای مجرمان سیاهپوست و اسپانیایی تبار به نسبت جمعیت اقلیت در یک جامعه افزایش یافته است. با این حال، داده های مطالعه نشان داد که چنین رابطه ای وجود ندارد و حتی ممکن است برعکس باشد. پیکت فاش کرد که همکارش حجم نمونه را دوبرابر کرده است در حالی که تقریباً سه چهارم شهرستان‌های مورد نظرسنجی را کنار گذاشته و داده‌ها را تا حد ناهماهنگی درهم ریخته است، و گفت استوارت از ارائه داده‌های خام خودداری کرد تا پیکت بتواند خودش محاسبات را دوباره اجرا کند. .


ایالت ایالات متحده برای هر نفر 360 هزار دلار غرامت برای برده داری پیشنهاد می کند

آن مطالعه و چهار مطالعه دیگر متعاقباً پس گرفته شد، اما وقتی پیکت سعی کرد موضوع را به اطلاع دانشگاه برساند، ادعا کرد که با چهار ماه سنگ اندازی مواجه شده است. هنگامی که مدرسه در نهایت تحقیقی را انجام داد، هیئت سه نفره مسئول شامل دو نفر بود که با همکاری استوارت مطالعاتی را انجام داده بودند که خط مشی تضاد منافع ایالت فلوریدا را نقض می کردند. شاید تعجب آور نباشد که آن تحقیق مدعی شد که شواهد کافی برای تقلب پیدا نکرده است و توصیه کرد که تحقیقات را ادامه ندهد.

پیکت به فلوریدا استاندارد گفت که پوشش توسط همکاران در این زمینه رایج است و توضیح داد انگیزه پولی زیادی برای جعل داده ها وجود دارد و هیچ پاسخگویی وجود ندارد. اگر این کار را انجام دهید، احتمال اینکه گرفتار شوید بسیار کم است.»

استوارت، که سیاه پوست است، به دانشگاه شکایت کرد که پیکت – که سفیدپوست است – داشت “در اصل لینچ شده است [him] و [his] شغل دانشگاهی.”

در سال 2020، ششمین مقاله تألیف شده توسط استوارت پس گرفته شد – البته نه قبل از استناد توسط 186 مقاله دیگر. تحقیقات دیگری نشان داد که ادعاهای کلاهبرداری برای پیگیری آنها شایستگی کافی را نشان می دهد و ظاهراً موقعیت 190000 دلاری استوارت در سال را به خطر می اندازد. ایالت فلوریدا از گفتگو با استاندارد فلوریدا خودداری کرد و نمایه استوارت هنوز در وب سایت دانشگاه زنده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: